Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Lisa - 11 november 2012 21:40

Efter en dag av bakis-trötthet, farsdagsfirande å två avsnitt av sons of anarchy ska jag nu väcka min sovande make å förflytta mej till sängen!
I morron å ytterligare tre dagar ska jag spendera i skolbänken i Småland! :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 11 november 2012 19:49

Av Lisa - 11 november 2012 17:45

..att middagen kommer bli klar på tik för sent.
Då får man laga en rätt till! :)
Söndagsmiddgen får bli redan-färdig måndagsmiddag i stället! :)

Av Lisa - 11 november 2012 12:43

Jag har ägnat förmiddagen åt ett försök att sova i fatt.

Nån vidare sömn blev det väl inte precis, men vilat har jag åtminstone gjort.

Martin, han har roat sej med det här:

 

Alltså, lagt klinkers i tvättstugan.

:D


Barnen borde anlända hem i vilken minut som helst nu, å jag gissar på att de gör det i sovande tillstånd. :)

De är uttröttande å bada ju. :)

Efter vi petat i dem lite mat ska vi köra till stan å farsdagsfika hos Martins pappa innan vi ska hem igen å laga söndagsmiddag. :)



Söndagar är de bästa dagarna. Så är det bara. :D


Av Lisa - 11 november 2012 09:44

 

Sötaste Viggon spelar dockteater. :D


Att sitta uppe å dricka vin till halv två på natten känns ofta som en briljant idé när man gör det.

En anigens mindre briljant är det när man vaknar fem timmar senare av barn som är pigga som mörtar. :)

Nu kunde jag verkligen varit betydligt tröttare, men jag känner mej en anigens långsam just nu. :D

Det var det värt dock, hade en super trevlig kväll. :D

Dessutom är det så pass lyxigt i dag att mormorn å morfarn precis hämtade upp grabbarna grus för att åka å bada i Olofström. :)

Jag ska passa på grundstäda kylskåpet i lugn å ro, men först blir det en timmes vila tänker jag. :)


Vi hörs lite senare. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards