Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Lisa - 14 november 2012 19:16

Kan inte fatta att det redan är onsdagkväll?!

Hur galet fort går inte denna veckan?

Är nästintill utmattad efter tre långa dagar å den här med usel start å ganska kass avslutning. :(

Har knappt sett mina barn på tre dagar å det lilla vi träffats har Leo bråkat värre än nånsin.

Slåss å skriker å lever rövare gör han. Tvåårstrots eller misslyckad uppfostran? Jag vet inte vilket.

Ledsen gör det mej i allafall. :(


Antagligen förstorar jag upp känslorna, som jag tenderar å göra när jag är trött, men ursch vad jag lider av at va i från barnen så mycket som jag är denna veckan.

Tur att det dröjer ända till början på januari innan vi har en sånhär period i Växjö igen.


Roligare än såhär blir det inte i kväll.

Jag är för trött helt enkelt.

Hoppas jag kan övertala min make att se ett par eller åtminstone ett avsnitt av SOA innan jag lämnar in för dagen.

Om jag orkar va vaken så länge vill säga.


I morron blir än bättre dag, jag har redan nu ställt min egen klocka så vi slipper stressa på morronen åtminstone! :D


Kram på er!



Av Lisa - 14 november 2012 07:06

Sötaste Leo i nya krokodil-tröjan från bus och rackartyg! :)

Jösses.
Missförstånd å en värdefull kvarts försovning.
Stressade föräldrar, ledsna barn, försvunna cykellås å småspringande till dagis med femkilos-väska på axeln.
Ledsen Leo som inte ville bli lämnad, en duktig Viggo som blev orättvist behandlad. :(

Nu är vi i allafall på väg.
Svettas men slipper åtminstone köra själv i dag.


Vissa dagar vill man bara gå tillbaka till sängen å få göra om! :(


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards