Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Lisa - 23 november 2012 22:51

Ligger i soffan å tittar på film.

Insuper känslan av den lediga helgen(fuck vad det är för mycket å jobba varannan helg!).

Borde duscha å gå å lägga mej i stället egentligen men jag drar på det en stund till. :D

 

Helgen är som vanligt full med planer.

I morron ska vi ut på äventyr, bland annat till ML i Bromölla å kolla lite julklappar till barnen. :D

Jag ser ju som ni vet fram emot julen en hel massa, men just det här med julklappsinköpen är ett undantag. Det känner jag faktiskt inte alls för.

Det beror väl antagligen mest på att jag inte har någon som helst idé om vad jag ska köpa, mer än till barnen då möjligen.

Förhoppningsvis kommer känslan för det där med såsmåningom.

 

På tal om julen tycker jag nog att det är dags för lite snö nu.

Är trött på det eviga regnadet å nästa helg är det ju ändå december.

Men framför allt önskar jag snö för Viggos skull, för att det något den ungen älskar så är det snö.

Kan vi inte bestämma det, att vintern kommer nu i veckan eller nått? :D

 

Nu ger jag mej för i dag. :D

 

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 23 november 2012 18:45

Av Lisa - 23 november 2012 16:27

Ernst. My man! <3
Å den obligatoriska fredags-latten.
Nu skulle man bara haft tid att sitta ner i fem minuter... :)

Av Lisa - 23 november 2012 15:32

Men där står ju den bra..?! :)

Av Lisa - 23 november 2012 06:55

Ser ni vad svettig jag är?! :(

Har haft morronen från helvetet rent ut sagt. :(
Leo tvärvägrade klä på sej ytterkläder å fick bäras ut i bilen utan.
Väl där vägrade han bli fastspänd å halvvägs till dagis fick jag vända å hämta en av Leo skor som jag tappat på uppfarten. :(

Kaosen fortsatte även på dagis å där flippade Viggo också. :(
Fan med säger jag bara!

Nu kan väl denna dagen bara bli bättre? :(


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards