Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Lisa - 10 november 2012 23:41

Lediga helger alltså.
Finns det nått bättre? :)
När man kan å orkar få det bästa av alla världar. :)

Av Lisa - 10 november 2012 20:35

White russian(utan vodka. :P)

Av Lisa - 10 november 2012 17:57

Av Lisa - 10 november 2012 15:37

Av Lisa - 10 november 2012 14:17

Kom precis hem från en liten tur till stan med Stina! :)
Köpte doftljus å en liten en-buske till ytter-trappan, å farsdagspresent förståss! :)

Ska strax palta på oss å cykla upp till föräldrahemmet å frossa! :)
Nom nom nom! :)

Ha en underbar kväll hörrni! :)

Av Lisa - 10 november 2012 10:46

Mjuk pepparkaka blir det! :)

Av Lisa - 10 november 2012 09:52

 

Söndagsmiddagen är spikad. :)

Remsan står för receptet å det hittar ni i sin helhet HÄR.

Låter det inte gott så säg? :)

Av Lisa - 10 november 2012 09:12

 


Leo väntade faktiskt till halv sju innan han kom tassande med sina snuttar i famnen i morse.

Han har dock varit vaken i natt å varit hysterisk. Arg å ledsen om vartannat. :( Fattar inte vad som flugit i honom..?

Så länge vi klarar oss undan kräksjukan kan jag stå ut. :D


Vi har hunnit inta en vanlig helgfrukost, med frallor, fem sorters pålägg å utvälta tallrikar å en fyraåring som vaknat på fel sida...! :)

Inget ovanligt alltså. :)


I eftermiddag ska vi på farsdagsmiddag hos M å P å innan dess ska vi fixa å dona med diverse grejer.

Martin ska tvätta bilen å jag är så så baksugen(jo, vi har stereotypa känsroller i det här hemmet. ibland i allafall. :P) å så kanske hinner jag med en runda till stan med, jag måste ha doftljus å köpa farsdagspresenter. :)

 

En bra dag blir det nog, trots idogt trots eller om det är ouppfostran(?!) från både fyraåringen å å den tillsynes oskydiga tvååringen som allt för ofta är ett litet monster på hemmaplan. :P

Det märks att man lever, men jag älskar det här kaoset, för det är bara vårt. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards