Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Lisa - 17 oktober 2010 21:17

Som jag tidigare har skrivit är jag långt i från någon musikmänniska.

Lyssnar lite på radion i bilen ibland(tycker det är ganska skönt å ha den avstäng om jag ska va ärlig) å hittar lite favoriter, men ja, jag glömmer liksom bort å lyssna på musik.

Men det finns en man som jag alltid har älskat å det är Robbie Williams.

Har till å med sett honom live på Ullevi(har annars bara varit på konsert vid ett fåtal tillfällen, på festivalen(Uggla <3) å Westlife i globen(musik?!))


I dag upptäckte jag att denna underbara sångare släppt ett

samlings album med tre skivor!

Nästan sextio låtar.

 

Jag kunde bara inte låta bli.

Jag klickade hem det.

Min man delar verkligen inte min Robbie-kärlek så jag får spela den för mina söner om dagarna i stället. :D

Hoppas leveransen går fort. :)

Tills dess lyssnar vi på denna. :D



Av Lisa - 17 oktober 2010 20:49

I dag har jag lite söndagsångest.

Jag vet, jag är alltid ledig, men det är inte Martin ju...

På tal om det.

Viggo börjar nästan varje dag med att hoppfullt fråga: Lediga i dag?

Älskade unge.   

Tycker fortfarande det är underbart å va föräldraledig. :)

Allt är så mycket roligare den här gången. :)

Det är betydligt tuffare, en trotsig (blivande) treåring å en bebis, men så mycket roligare som sagt. :)

I morron ska vi till Öppna förskolan(det är ju måndag :D) på förmiddagen å sen ta det lite lugnare på eftermiddagen. :D

Ska till Maxi veckan med, men vi sparar nog det till tisdag. :)


I dag har vi varit i trädgården på förmiddagen.

Plockade undan å räfsade lite löv. :D Vilket väder, himla kallt, men soligt å fint. :)


Bild från skogen, tagen i fredags. :D

 

Klockan två kom våra Sölvesborgs vänner. :D

De fick kalasröra å potatismos till middag å sen tog jag å Jajja med oss de stora barnen till lekplatsen så männen kunde sätta lite golvlister i fred. :)

Innan dess fick vi göra allt för att de inte skulle slå i hjäl varandra i alla bråk om leksakerna.

Viggo har varit riktigt sur å snål om sina saker i dag. :S

Å ja, avig över huvudtaget, å det blev inte bättre av att han inte skulle äta nån middag alls! :(

Känns som jag bara har skällt å tjatat hela dagen :S

Så jäkla trist.

Hoppas de leker bättre nästa gång(mycket snart hoppas jag) vi ses. :)


Har väl inte fått hälften så mycket gjort som jag hoppats hinna under dessa två dagar.

Även denna helgen gick för fort.

Kanske kan jag med små, små steg hinna lite i veckan.

Vi ska inte boka upp varenda minut i allafall, utan va hemma lite med.

Det behöver vi, alla tre. :)

Har nog lite prestationsångest när det kommer till å aktivera Viggo.

Men barn behöver ha lite tråkigt i bland med, säger dom. :P

Kanske man skulle lyssna på det å få lite mindre dåligt samvete. :)



Snart blir det bädden, hoppas aom vanligt på en god nattssömn. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards