Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Lisa - 10 oktober 2010 20:30

Ska man inte känna sej utvilad å redo för en ny vecka såhär på söndagskvällen..? :D

Har haft en himla trevlig dag å helg med, men utvilade?

Njae, det vill jag inte påstå.

Våra killar har hållt i gång en hel del i natt bägge två, så vi har inte sovit nått vidare å det har varit minst lika mycket ös i dag som i går.


Martin tog med sej barnen ner i gillestugan redan kvart över sex i morse, så jag fick sova nån liten timme mer än dem. Tacksam, men det känns inte av nu. :D

Klockan nio kom Anna, Maja å Morgan med frallor.

Åt frukost å fikade å lekte. :D

  Jag har lovat att tala om att Maja har valt sina kläder själv dagen till ära. :D

Fatta vad kul de hade med Anna som lekledare. :)  

Jag bakade nämligen hamburgerbröd till kvällens middag(hemmagjorda hamburgare, no shit?! :P).

Men innan de begav sej hemåt  gick vi i ut en sväng. :D

 


Fram mot eftermiddagen var det dags för nästa gäng besökare i from av familjen Ahlér.

De har med utökats under den senaste månaden, så vi var ett satdigt gäng som begav oss till lekplatsen i höstsolen.

 

Småkillarna fick dela vagn då de inte hade sin med sej.

Ganska trångt, men det gick. :)

 

De fick som sagt hemmagjorda hamburgare med en massa tillbehör till middag.

När de åkt la sej Viggo å Leo tog sej ett bad å var uppe tills för en liten stund sen.

Martin sover på soffan jämte mej, å jag är med redo för bädden.


I morron ska vi till Öppna förskolan å om det är fint väder blir det nog en sväng utomhus med. :)


Hoppas på å orka skriva en massa inlägg i veckan som kommer, tills dess får ni hålla till godo med det här lite torftiga. :D


  I dag är den här lilla sötisen en hel månad. :)

Av Lisa - 10 oktober 2010 14:08

Här är det fullt ös som alltid.

Har haft familjen Loorentz/Bengtsson på besök.

Bakat hamburgerbröd till middagen.

Martin har tvättat å dammat å borrat upp gardroberna i tvättsugan.

Snart kommer familjen Ahlér.

Återkommer i kväll!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards