Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Lisa - 6 oktober 2010 21:10

Nääää.

Har haft en bra dag å bra kväll.

Det är väl allt jag har å komma med.

Är trött som tusan å liiite besviken att jag inte fått nått gjort.

Typiskt mej.

Men ibland kan man behöva sånhär dagar med.


Har därför inte mycket mer å komma med i dag.

Återkommer med nya krafter i morron i stället. :)

Av Lisa - 6 oktober 2010 11:51

Det var visst inte bara Trotsboken som blev hemklickad i går.


Utan även Halvan- Här kommer sopbilen till min stora pojke å en Jamie Oliver-bok till mej själv... :P

Äntligen en som inte kostade 250 kronor... :D

 

Av Lisa - 6 oktober 2010 11:20

Viggo är ganska dassig i dag med.

Ingen feber å inte klet i ögonen.

Men hosta, snorig å rödsprängda ögon.

Det belv således ingen Öppnis eller gudstjänst för oss i dag.

Vi låg i sängen till nio i stället, läste sångboken å pixiböcker å lekt med alla Viggos olika påsar, lilla gumman-påsen, sångpåsen å mösspåsen bla. :D

Sen har vi varit på Viggos rum å lekt vidare efter frukost, med Lego å med bilar.

Ganska skönt å inte ha nån tid å flänga i väg till ibland.

Tror Viggo uppskattar sånna här dagar han med.

Än så länge har vi klarat oss utan utbrott också å det är ju aldrig fel. :D


Nu sover Leo å vi andra slappar lite vid tv:n. :)

Viggo har varit så snäll å go mot sin lillebror i dag.

Å hämtat grejer till honom å gullat.   


Ska eventuellt ta tag i min garderob å hiva ut sånt jag vet att jag aldrig mer kommer vilja eller kunna ha på mej.

Kommer nog bli en hel del, jag tycker tajta kläder är okej, när man har en anledning att vara tjock men inte nu precis... :S

Har blivit mer eller mindre tvingad att skjuta mitt komma-i-form-projekt på framtiden. Får ju inte träna nått ännu, mer än promenader då...


Grått å trist väder ute. :S

Jag som ville gå ut, men det känns inte så motiverande just nu i allafall.


När Martin kommer sen ska vi hämta garderoberna vi fått hos Emelie å Snoff å sen ska vi onsdagmysa med dem.

Har i allafall jag å Snoff bestämt, vad alla andra tycker, det vet jag inte men jag gissar att de är på. :)


Ha en bra dag!  



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards