Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Lisa - 24 oktober 2010 21:27

Söndagen å helgen är snart slut.

Har haft en väldigt mysig dag.

(undrar just hur många gånger mys/mysigt står i den här bloggen...? :P)

Åkte hem till Mamma på förmiddagen.

Lekte med bilar å Playmo å så var vi ute en bra stund på lekplatsen.

Pappa å Martin kom ungefär samtidigt.

Vi stannade en stund till å värmde oss vid brasan(drömmen: en egen braskamin..) innan vi körde hem.  


Pappa hade med sej mina grejer från Ikea(alla fyra grejerna hade han hittat å inte fick jag betala dem heller. :P   ) å så lyckades de rota fram den här i källaren. :)

Det är bara en två-litare, men funkar helt klart till julafton *blink, blink*


När vi varit hos M å P körde vi hem å mötte upp Emelie å Snoff för söndagsmys med pizza/kebab å så lite soffhäng.

Emelie har även monterat i hop den nya kökspallen. :D

Var tvungen att ta bild på säkerhetsinstruktions-klistermärket som ikea vill att man ska klistra på pallen, kolla noga på sista bilden. :P

Så får man INTE göra. :P Liiite kul eller hur? :P



Nu är det dags å avsluta den här dagen.

Gonatt! :)

Av Lisa - 24 oktober 2010 10:00

 Veckorna bara flyger förbi, å helgdagarna går såklart fortare än fortast! :(

Söndag i dag igen. Grått å höstigt.

Har inte sovit sådär vidare i natt heller, men det går ändå. :D

Jag å småkillarna ska upp å terra mamma lite. :P

I kväll blir det pizza å mys innan även denna helg är slut.

Återkommer när det är soffdags sen då. :)

  Såååå sööööta.   

(å om nån undrar så äger Viggo både tröjor å byxorn, men han är inte speciellt förtjust i å använda dem. :P)


Av Lisa - 24 oktober 2010 09:26

Viggo (läs: jag) önskade sej en fröautomat av sin mormor.

Det dröjde ett dygn, sen kom hon med frö å allt. :D

I dag kom de första matgästerna, små talgoxar(tror jag, får nog börja plugga. :P)å jag kan lova att Viggo tyckte det var lika kul som jag tycker. :)

  Tack söta mamma! :)   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards