Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Lisa - 8 oktober 2010 22:14

Som sagt.

Nytorpet var dagens mål.

Vi kom tjugo minuter efter bestämt tid, men vad gör det?

Jag glömde inget barn hemma, å ingen packning heller. :P

Vi stannade till långt in på eftermiddagen å dagen bjöd på lagom grått höstväder, grillade korvar(min stora son åt dock bara bröd: inte-äta-korv-nej... :P) å en massa lek med pinnar å vattenpölar å så en hel del prat. :D

   

Tack för i dag allihopa. :D

Det här(eller nått annat kul) gör vi gärna om. :D


Var total slut när vi kom hem.

Trodde Viggo med skulle vara lite matt å försökte vila lite framför Emil, men se nä, han var ganska pigg han. :D
Min lilla son sov i sin vagn så gott som hela tiden, å var således pigg som tusan. Han somnade som först för en timme sen ungefär. :)

Han har dessutom ätit igen det han förlorat under dagens lååååånga tupplur å praktsikt taget suttat konstant sen klockan sex fram tills han somnade nu.

Kan ju hoppas på att han sover en bra stund nu innan det är matdags igen. :D


Kvällens fredagsmys har enligt makens önskemål inneburit      filmtittande(inte min favvisaktivitet, har aldrig varit... :P).

Vi har sett Prins of Persia som faktiskt var riktigt bra. :D

En film helt i min smak, med äventyr å humor å så lite kärlek på det. :P



Till filmen har jag avnjutit min senaste last, Schweppes   redberry fusion.

Den framkallar ett visst begär om man säger så, har fått en craving, efter jag fött barn. :D





I morron är det non-stop fullt ös, som vanligt.

Gympa, stan å sen besök av familjen Leandersson. :D

Får försöka ta det lite easy på morron så man hinner njuta lite med. :)

Helger är underbara, men ibland känns det som det är magsårs-varing på tempot...

Nu ska jag krypa ner.

Å vet ni, i natt sover vi tycker jag. :)

Tycker inte ni det? :P














Av Lisa - 8 oktober 2010 09:19

Än så länge är det uppehåll.

Jippi!

Packar korvar å varm choklad å saft å muffins.

Nytorpet, here we come! :D


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards