Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Lisa - 27 oktober 2009 22:09

Kvällen snabbvisit på jobbet är avklarad.

Är ledig i morron igen(mycket märkligt lagt schema, i agree, vad tänkte jag med? :D)

I morron ska vi...... hänga med Stina. Ja, igen, det gäller å passa på när man har tid å är lediga samtidigt. :)

Hoppas det är lite trevligt väder, känns inte som man har varit ute på flera dagar.

Nu ska jag bara kolla klart på Christine, sen ska här sovas. :)


 

Av Lisa - 27 oktober 2009 22:07

I dag har jag...

 

 

Sytt på resårband på Viggos dynor(som Emelie har gjort... :P)!

Det ni, jag kan om jag vill. :D

Av Lisa - 27 oktober 2009 13:11

Onsdagen den 18 november klockan 18.30 är ni hjärtligt välkomna hit på Me&1-visning! :D

Inget köptvång what so ever utan kom å fika bara om ni känner för det. :)


Av Lisa - 27 oktober 2009 12:54

Det blev inga trådbackar. :S

De på ÖB var så skeva att de hade fastnat i varandra å på Jem&fix kostade de fyrahundra!?

Får hålla tummarna för att det blir en tur till Ikea inom det närmsta. :)

Jag vet att vi var där i söndags, men vi var ganska fulllastade så det fanns inte mycket till utrymme i bilen då. :)

Å dessutom, Ikea i Jönköping går inte att jämnför med Älmhult. :D

Handlade lite annat småskit på ÖB å sen lite flingor å bröd på Maxi. Viggo han fick en polishelikopter han. :)

Är lite besviken.

Det blir alltså ingen möblering i dag. :S

Trist, jag var ganska laddad för mina projekt...


Av Lisa - 27 oktober 2009 09:34

Fram till fyra är detta en ledig dag. :)

Vi ska köra till ÖB om en liten stund i jakt på trådbackar till en av Viggos gardrober. :)

Om vi hittar några som passar bjuder dagen på lite möblering å fix innan jag ska jobba. :)


Viggo ville faktiskt somna om i en liten stund efter Martin hade gått i dag. Skönt.

Det är ju för tradigt att behöva vakna halv sex varje morron när man är ledig.


Vi väntar mest in Stina nu.

Jag sitter här vid datorn å Viggo sitter i en fåtölj å läser. <3

Ska se om jag lyckas dricka det sista kaffe som är kvar varmt.

Allt jag har hällt upp tidigare har hunnit svalna av nån märklig anledning... :P


Hörs senare!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards