Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Lisa - 2 oktober 2009 20:27

Första avsnittet avklarat!

Så jäkla bra! :)

Ska snart klicka oss vidare till avsnitt två. :D


Å Viggo har sovit hela kvällen hittills!

Bara det gör det värt att jubla. :)


I morron ska vi till Emilie å Peter i Mörrum på dagen.

Sen ville mamma å pappa låna hem sitt barnbarn över natten så Viggo ska sova hos dem.

Vad vi ska hitta på är ännu oklart, med det lutar åt att träffa Håkan å barnen för att fira Nellies födelsedag i efterskott å sen fortsätta kolla på PB, å SOVA förståss! :P





Av Lisa - 2 oktober 2009 19:16

Denna dagen har verkligen gått undan.

Jobb till fyra, till dagis sen hem å möta upp Martin å sen vidare till Coop.

Hem å slänga i oss lite McDonalds, mysa lite med Viggo innan det var läggdags för honom.


Altt har flytit på bra, jag trivs på jobbet nu i det stora hela nu. :D


Fredags myset väntar nu.

I kväll är det äntligen dags att återse våra vänner i PB! :)

Ett par avsnitt hopps vi på. :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards