Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Lisa - 12 oktober 2009 21:54

Jävlar vad nöjd jag är med min toppbild nu. :) Roger är min kung just nu! :)

Har suttit å pillat fram å tillbaka med bloggens övriga utseende, men jag orkar inte, får inte till det alls som jag vill.

Därför får det va grönt å svart ett tag till.



Har varit å tränat.

Nej, jag kan nog ärligt säg att min kropp inte precis var i skick för det.

Är fortfarande snorig å hostig å har kommit på att min trötthet kan bero på att min kropp ställer om sej till ett GI-liv.

Därför ska man egenligen träna lågintesivt, helst på morronen, men vilken arbetande småbarns förälder har tid med morronpromenader?!

Inte jag i allafall. Det får bli som det blir.


I morron börjar jag halv elva. Har förskjutit min arbetstid då jag ska på utbildning i det proffesionella mötet på eftermiddagen. :)

Skönt med lite sovmorron. :P


Nu måste jag masa mej in i duschen.


Heeeej!

Av Lisa - 12 oktober 2009 19:13

Här har vi första utkastet på min header. :)

Bilder å ram blir perfekt tycker jag, men vill ändra lite på texten. :D


Vad tycker ni? :D


Så där ja, denna är jag svin nöjd med, perfekt! :)

Tack Roger!!! :)

Av Lisa - 12 oktober 2009 17:31

Kan till att börja med meddela alla oroliga själar att Madicken har återvänt till sitt hem under dagen.

Ja, hönskrället har ett namn, å ja, de har tydligen nått vett i hjärnan de där små fjäderfäna. :)


Arbetsdagen har varit ganska dryg. Är väldigt trött i dag.

Har varit uppe å hostat i natt å sen har Viggo stökat framåt morronkvisten.

Det sätter sina spår tydligen...

Ändå.

Efter jobbet hämtade jag Viggo å körde in till stan för att handla proteinpulver å kolla lite på Inreda.

Vi körde först till Coop å handlade lite smått, sen pep vi in på hotellet å ropade på STIIIINA! :)

Raka spåret mot Hälsokraft, där det var rabatt på mitt pulver. :) En jätteburk med choklad/mint-smak fick det bli. :)

Provade även en detox-dryck som man kanske skulle ge sej i kast med nu när man ändå äter nyttigt? ;)

På Inreda blev det två större ljuslyktor på fot å silversand att ha i dem.

Det kostade allt som allt 278 å mitt presentkort var på 281, perfekt alltså. :)


Nu har vi ätit thai-frikadeller å ska strax plocka undan i köket. :D


Blir troligtvis nån bild på de nya ljusen i kväll. :) Eller åtminstone kanske ett inlägg till efter gympan.


Hej så länge! :)


Av Lisa - 12 oktober 2009 06:30


God morron önskar Lisa å Viggo. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards