Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Lisa - 22 oktober 2009 22:00

...vill jag dra över denna dagen.


Ribban sattes vid den mest sårande kommenteren jag fått på bra länge.


Gustav hann inte mer än hoppa in i bilen förrän han kläcker ur sej följande:


Där har du din förebild, hon är minst 20 år äldre än dej, men du ser ut att va 20 år äldre än henne.

När han sa detta gick deras granne förbi.


Jag blev så jävla ledsen rent ut sagt. Å är fortfarande. Orden har gnagt i mej hela dagen.

Här kör jag honom till Coop å desstuom betalar det han handlar.

Å jag kämpar å kämpar med GI å träning å allt smink jag kommer över för att se vettig ut å så får man nått sånt slängt i ansiktet...


Nej, denna dagen var verkligen inget å ha!





Av Lisa - 22 oktober 2009 14:09

Viggo bajsade precis på toastolen. :D

Dagen blev genast så mycket bättre.

Min duktiga pojke!!! :P

Av Lisa - 22 oktober 2009 13:32

Fick avstäming innan på Coop.

Brukar typ snitta på 30 varor men i dag hade jag bara 6. :)

Det kallar jag flyt! :D

Men det är också det enda som har gått min väg i dag.

En jäkla skitdag har det varit ända från början.

Vill mest bara sätta mej å lipa.

Det har jag dock inte tid med, ska försöka få i hop en lunchlåda till i kväll nu medans Viggo äntligen sover.

Time to go alltså.



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards