Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Lisa - 11 oktober 2009 19:28

Har spenderat eftermiddagen rännande runt i mammas å pappas kvarter i regnrusket å sett ut sån här...

   

I jakt på den här...

 

Thats right, en av mammas hönor har rymt.

Inte fick vi tag i henne heller...!


Mellan jakterna fick vi middag å en massa söndagsmys.

Som det ska va alltså. :)


Mer än så blir det inte denna dag.

Ska slappa i soffan å sen sova. :)

Jobb i morron till två, sen ska vi en runda till stan bara. :)


Off i go!

Av Lisa - 11 oktober 2009 10:07

I dag var det då dags att väga å mäta.

Efter en vecka med strikt GI-kost ligger jag nu på följande:


Vikt: 67.4 kilo.

Midjemått: 91 centimeter.


Ett minus på vikten med 1.6 kilo . :D

Midjemåttet märks det ingenting alls på ännu. :S

En lite besvikelse men ädå ett bevis på att det händer lite nu. :D

Har ju varit sjuk med så det har ju inte blivit speciellt mycket motion denna veckan.


Inför nästa vecka hoppas jag att allt flyter på lika lätt med matlagning å matlådor å på lite mera motion. :P

Av Lisa - 11 oktober 2009 09:25


Jag är nöjd med comebacken! :)

Av Lisa - 11 oktober 2009 09:05

Är det inte ganska mysigt med söndagar egentligen? :)

Lite i allafall, om man är ledig vill säga. :)


Fick sovmorron i dag, till tjugo över åtta. :)

Å det är ju aldrig fel. :)

Martin ska dock i väg nu på förmiddagen så myset kommer av sej lite.

Men Viggo å jag kan ju mysa ändå. :)


Har lite möblerings planer, men jag vill till ÖB å köpa trådbackar innan det går å genomföra fullt ut..

Martin har vår bil så det är inte aktuelllt på förmiddagen.

Inte i eftermiddag heller för den delen, då ska Martin träna...


Nu ska jag sjunga Lilla snigel, tydligen. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards