Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Lisa - 6 oktober 2009 22:13

Love it!

Prioriterar nog bort att duscha i kväll å kollar på Christine i stället.

Så jäkla kul. :)


Viktigt inlägg? Ooooh ja! :P

Av Lisa - 6 oktober 2009 21:38

Då har man jobbat å sen stressat hem för att se på DH. :)

Aldrig fel det inte. :)

Har gått sådär å jobba, är ganska matt å har så gott som tappat rösten helt, kraxar som en annan kråka.

Ingen höjdare när man behöver tala högt å tydligt på jobbet. :)

Jobb i morron med, till fyra. Möte på eftermiddagen.

Har varit duktig å förberett lunchen å ska fixa till min frukost innan jag lägger mej sen. :D

Går så jäkla bra med GI, hoppas det håller i sej.

Det sägs ju att tredje dagen är svårast...


Nu är reklamen slut här! :P

Hej!


Funderar förresten på denna bilden till min header i stället...

nya glasögon  



Av Lisa - 6 oktober 2009 11:39

Hittade denna skojjiga länk hos min nyfunna bloggvän Ida.

Riktigt kul läsning å tips från budgetshoppingens Mecka, Gekås. :)

 

Av Lisa - 6 oktober 2009 11:32

Jag skulle verkligen behöva ta mej ett varv på stan.


Behöver inhandla följande:

Proteinpulver(perfekt gi-mellanmål)

Ljung till alla mina tomma blomlådor.

Nya ljustakar, skitar in mej på silvriga på fot, till blockljus(obs har presentkort där)

Diverse plock på Apoteket.


Dessutom måste jag hämta Viggos overall så fort den är klar å fortsätta spana efter mina ljusbollar å ett servettställ där man kan förvara viktiga/aktuella papper på ett snyggt sätt.


Man skulle va gjord av pengar, det är en sak som är säker. :)


Av Lisa - 6 oktober 2009 11:17

Sitter å letar bra bilder på mej själv till min header som Roger lovat att fixa åt mej. :)

Tanken är att den ska bestå av tre bilder på rad, först en på Viggo å Martin(ni kan nog gissa vilken :P) å som tredje bild nån på huset å mitten ska då jag vara.

I underkant(inte nedanför utan mera ovan på) på bilderna ska bloggtitlen stå ganska stort å under bloggtitlen ska underrubriken en ärlig verklighet-ett helt vanligt liv stå i mindre kursiverad stil.

Färger är jag osäker på, men det lutar åt svart å nått inom rosa. :)

Anyway, att hitta bra bilder på mej själv var inte det lättatste.

Vill ju ha nån som är jag, alltså ingen partybild. :)

Denna är den hetaste kandidaten just nu. :)

 

Visst, jag brukar ju allt som oftast ha glasögon, men den kanske funkar ändå? :)

Av Lisa - 6 oktober 2009 10:24

I dag är det visst exakt ett år sedan jag å Viggo var på svampjakt å tog den grymt fina höst-bilden som vi har förstorat på canvas. :)

Där ser man, tiden går. :)

skog2  


Viggo sover faktiskt redan, men har å andra sidan varit upp ett tag nu.


Undrar just vad som har hänt med mitt immunförsvar?

Pallar inte med all skit jag drabbas av. Halsen värker å jag har gått å fått en jäkla blåsa på läppen också.

Suck! :S


Ska försöka göra mej någorlunda i ordning nu.

Sminka mej å försöka ignorera att jag är så dassig som jag känner mej!

Av Lisa - 6 oktober 2009 10:21

Har denna låten som avslappning på gympan.

Den påverkar mej.

Om jag dör i morron så spela den på min begravning!

Av Lisa - 6 oktober 2009 08:22

Varit vaken hela natten.

Hat haft feberfrossa å ont i halsen till max. :S

Orkade mej inte ens upp för att ta alvedon, så mycket frös jag.

Inte väckte jag Martin heller utan jag låg bara där, timme efter timme å huttrade. :S

Nu känner jag mej inte febrig å halsen är bättre, men ja, trött är jag såklart.


Tänker bara inte va hemma från jobbet mer heller så det får gå!


Börjar inte förrän fyra å Stina kommer hit i dag å lagar GI-mat me mej.


Nu, frukost! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards