Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Lisa - 9 oktober 2009 20:21

Ni vet min sura kollega?

Hon som hackat på mej å låtsas att jag inte existerat resternade va tiden?

Hon har tilltala mej å varit hur trevlig som helst i dag. :D

Antigen har nån sagt till henne eller så har hon insett att jag ska stanna ett ta å vant sej vid mej.

Strunt samma vilket, skönt som tusan är det i alla fall.

Nu har jag alla förutsättningar i världen att trivas på jobbet, å det gör jag med.

At last.

Tur att man kan droppa sin neggia attityd till nya ställen me å att det krävs så liten tid för mej att ändra mej. :)


Fortfarande har vi inte fått i gång nått PB.

Viggo har varit vaken å Martin har inte ens duschat.

Gissa vad han gör i stället... Damdadadam----> Pratar i telefon!

Same old, same old...


På tal om nått helt annat.

Nu har jag skickat mina header-bilder till Roger. Får se när han får tid att pilla med den bara. :)


Det verkar som att det blir Kristianstad av Emelie, Stina å Snoff under morrondagen.

Nice, nice trots att ekonomin inte tillåter några större utsvävningar.

På kvällen lutar det åt fotboll, under än så länge oklara omständigheter.


Trevlig helg!


  Vad de blir stora snabbt...

Av Lisa - 9 oktober 2009 19:24

Det stod musslor på menyn i min GI-bok, men eftersom ingen av oss äter det tog jag mej friheten

att ändra kvällens middag.

Å vilken middag det blev sen, för första gången lyckades jag slå en bearnaise, så sjuk nöjd! :)

Är fortfarande svettig dock, men den blev så tjock å fin så det kvittar ju helt klart.

Nu år vi inte bara sås utan oxfilé å ungsrostade grönsaker också. :)

              

(ja, det syns hur svettig man blir av att vispa å ja Martin är väldigt förtjust i oxfilé :))


Nu blir det lite dusch å sen PB på det.


Ni know the words: nu är det dags för fredagsmys! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards