Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Lisa - 23 oktober 2009 22:24

Så, då har vi sett klart den allra sista säsongen av Prison Break.

En mycket bra serie som avslutas med flaggan i topp.

pb  



Det var allt det bidde för nu.

Skriver nog en snabbis i morron innan vi åker i allafall. :P

Gonatt!

Av Lisa - 23 oktober 2009 21:07

Var lite rädd att Viggos toabesök skulle visa sej vara en lyckoträff.

Det var det visst inte!

Han har kissat på pottan i dag. <3

 

Av Lisa - 23 oktober 2009 19:27

Vi ska snart äta räkor å  hemmagjord majonäs. :P

Jag älskar majonäs(som ni kanske vet?! :P) så jag är så lycklig så. :)

Kan bli en å annan Finn Crisp med. :D Perfekt GI-mys!

Jag har syndat i dag btw. :)

Kostade på mej inte mindre än två bitar After Eight till morronkaffet på jobbet. :)

Min jobbarkompis fyller å så jag kostade mej på att fira lite med henne. :)


Jag somnade visst till när jag nattade Viggo nyss. Så trött var jag tydligen. ;)


Anyway, trevlig helg på er.

Å om vi inte fastnar framför PB återkommer jag, för jag har ett par inlägg till på lager. :)

räkor  

Av Lisa - 23 oktober 2009 16:59

För det första: detta är MIN blogg, jag "beklagar "mej precis som vad jag vill, å har jag en dålig dag å om jag blivit ledsen över något väljer jag oftast att "skriva av mej" här.

För det andra: Gustav vet att jag blev ledsen, har bett om ursäkt på å precis lika ledsen som han gjorde mej i går gjorde han mej lycklig i dag. I dag å så gott som alla andra dagar tycker jag såklart att han är världens finaste å mest underbara lillebror. <3 


Till Ina vill jag säga: Du har såklart rätt, jag är tacksam över min fina familj(inklusive min klumpiga bror :D) å borde kanske inte fokusera så förbannat mycket på hur jag ser ut. Men jag är 24 år, å vill att det ska synas hur lycklig å ung(?!)jag är.

Men just nu känner jag mej långt i från det , rent utseendemässigt om du förstår hur jag menar? :)



Nog om det nu. :D


I dag är det fredag å jag har tre härliga, lediga dagar att se fram emot. :P

Håller på å lagar köttfärsås till Viggo, han å Martin är på Coop(surprise?!) å köper godis(inte till mej :D).

I kväll ska vi förhoppningsvis se de sista avsnitten på PB å bara mysa. :)


Vi ska som sagt till Jönköping i morron å fira farfar som fyller år i dag. :)

Det innebär även en shoppingtur till A6!

Vi ska sova över hos farfar med å fira med kycklingmiddag på kvällen. :)


Nu ska jag fortsätta mej maten här. :) Trevlig helg!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards