Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Lisa - 26 oktober 2009 21:27

Morron å sen kväll.

Dagarna bara springer i väg.

Jobb i morron igen, men inte förrän fyra.

Vi ska leka med Stina på dagen, fast hemma hos oss. :)

Har ju varit hos henne i dag, å kletat smör på hennes soffa å gjort fina fingeravtryck på tv:n. :D


Var ju på Name it å efterlyste(eller heter det efterlös? :P) overallen innan.

Den var inte där i allafall, det enda jag fick var ett kyligt å otrevligt samtal.

Får se om jag hör nått i morron...


Inte mycket nytt å skriva om annars. :D

Life goes on helt enkelt. :P

Av Lisa - 26 oktober 2009 15:35

Hittade inget skoj alls på stan heller. Ingen mössa till Viggo å ingen detox-kur till mej.

Hade liksom ingen lust.

Nu har jag däremot klickat hem två mössor å en scarfs till Viggo från Villervalla. :)

Tack å lov för internet. :)

     

Av Lisa - 26 oktober 2009 09:17

Ska alldeles strax köra in till stan.

Ska kolla snygga mössor på Bus å Rackartyg å se om där finns nått annat snyggt till Viggo. :)

Har knappt varit där innan, men jag har för mej att de ska ha Nova Star-kläder?! :D

Sen ska vi till Apoteket en runda å lite annat. :)

Hoppas jag har balls nog att ta tillbaka mina pengar å dissa overallen på Name It...


Stina ska med följa med oss på vår runda. :)


Sen planerar jag att äta avokado å kräftskjärtsröra till lunch å sen ska här städas.

Ingen träning i kväll eftersom det är höstlov å städning i gympasalen, men jag ska i väg ändå. :)



Har vägt mej i dag, men det har inte hänt så mycket alls.

Väger 66,1, men jag har tappat yttligare en centimeter kring midjan(85 cm) i allafall å det innebär 6 centimeter mindre än när jag startade.

Ångrar att jag inte har mätt kring höfterna för det känns på mina byxor att det har hänt en del där. :)


Nu ska vi sticka! :)

 




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards