Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Lisa - 30 oktober 2009 21:29

 


Vår fredags kväll har vi alltså ägnat åt Disney-film när den är som bäst. :)

Är riktigt nöjd. Mycket rolig film. :)


Nu blir det nog sängen i allafall. Ingen som ska upp i morron. :D

Skönt! Gonatt!

Av Lisa - 30 oktober 2009 19:31

   

Med instruktioner från Jeanna har jag för första gången nånsin gjort en helt okej pumpalykta. :D

Är allt lite stolt! :P


Happy Halloween! :D


Av Lisa - 30 oktober 2009 06:26

Martin hade arbetstidsförkortning å ta ut så han å Viggo är lediga i dag.

Synd att det blev den dag när jag jobbar, men skönt för dom. :)


Har sovit som en kratta i natt. Viggo har varit vaken en massa gånger, å jag har en aningens svårt att slappna av när jag vet att jag ska upp...

Kommer antagligen märkas först i eftermiddag, för nu känner jag mej ändå ganska pigg. :)


I går när jag kom till jobbet fick jag veta att jag skulle tagit mitt influensavaccin som i onsdags...

Härligt när man får reda på sånt tycker jag. :P

Det var visst uppdelat efter vilket datum man är född, å såklert var det dag 1-6 första dagen.

Får se hur jag ska lösa det hela.


Ledig helg väntar annars, denna veckan med. :)

Jag ska *kors i taket* på fest i morron kväll, övrig tid ska spenderas med familjen. :D


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards