Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Lisa - 16 oktober 2009 21:30

Har sjukit(eller heter det sjunkt? eller inget av det :)) i soffan lite. :)

Lite sovmorron morron i morron igen, då det blir till att jobba kväll igen.

Sisådär trist att vara i från familjen så många timmar, men det går.

I like my job i allafall. :D

Är ganska matt nu så detta blir allt för mej för i dag.


Trevlig helg! :)

Av Lisa - 16 oktober 2009 13:45

Då är vi hemma igen.

Viggo somnade innan bilen ens hade börjat rulla hemåt. :)

Har haft en supertrevlig förmiddag med en massa lek, prat å finfin gi-lunch.

Viggo åt duktigt han med.

Barnen lekt på så fint så mammorna kunde dricka te å prata en massa.

Tycker de kommer bättre å bättre överens de där två. :)

Viggo brukar va lite mammig å osocial i mellan år men i dag lekte han mycket själv. :D

Tack för i dag!!! :P

Vi ska träffas på tisdag igen, å det ser vi redan fram emot. :)


Ska snart ställa mej å steka kycklingfilé, tänkte göra en sallad å äta på jobbet i kväll.

Gurri kommer ner hit såsmåning om å ska va hos Viggo tills Martin kommer hem. :)

Toppen vill jag lova!


Känner mej lite trött så jag ska sätta på en kanna kaffe nu också. :) Kan ju inte skada i allafall. :)


 

Av Lisa - 16 oktober 2009 09:15

I dag ville Viggo inte alls somna om när Martin hade kört.

Men det ville tydligen jag...

När jag vaknade mitt i en galen dröm en stund senare var hela sängen Full med toapapper.

 

Självklart var det inte så organiserat som på denna bilden, utan mera överallt!

Hur i hela friden kan man sova så hårt att man intemärker att man förvandlas till en mumie? :P


En stund senare fick mobil sej ett bad i handfatet. Fattar inte vad han får allt i från den där lilla busungen?

 


Nu ska vi klä på oss å dona lite, sen ska här lekas! :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards