Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Lisa - 31 oktober 2008 18:06

Det kom två små monster i ringde på dörren för en stund sedan.

Hade pytte-lite godis kvar i botten på påsen jag köpte i går. De fick hälften var men jag skämdes nästan för att det var så ynkligt lite.

Men det var det tydligen inte, för de blev jätteglad å utbrast: Å, så mycket har vi inte fått innan. :)

Men tack, det sa de inte...

Av Lisa - 31 oktober 2008 15:59

Ibland blir det bara to mutch!!!

För h*lvete!!!!!

Lägg av nu!!!

Av Lisa - 31 oktober 2008 14:45

Det var riktigt roligt på simmet i dag. :) Praon var sjuk, men det hade nog kvittat om hon varit där eller inte.

Den "nya" ledaren var verkligen så bra som sitt rykte. Det vi har hunnit med på dagens halvtimme är mer än vad vi hann med på hela första omgången. :)

Skillnad? Ja. :) Man kände sej hundra gånger säkrare på allt nu när ledaren var så säker. Vi fick även dyka med barnen i dag, å kolla på dem under vattnet. :)

Viggo var en solstråle hela tiden, trots att det är mitt i hans sovtid egentligen. Skönt att ha assistans med sej med, mamma kollade ju i dag. :)

Nästa vecka ska Martin med, då får Viggo följa med honom på herrarnas. Lyx för mej. :D


Martin var redan hemma när vi kom, han håller på å klipper häcken. Skönt att få det gjort, vi var dock sist denna gången med...

Sista budet var att han inte skulle bowla i kväll. :) Härligt tycker jag. ;D 

Nu ska jag gå ut å räfsa lite. :P

Av Lisa - 31 oktober 2008 12:16

Viggos humör i dag kompenserar verkligen upp den hårda natten.

Han skrattar å ler, hela tiden. :D

Av Lisa - 31 oktober 2008 11:20

Somnade vid halv fyra i natt. :S

Viggo hade ont i magen så gastade som en tok.

Flyttade över honom till oss redan vid ett, då hade jag varit upp 15 gånger, men tror ni han den där andra som sover jämte hade märkt det? ;) Icke. :)

Det hjälpte tyvärr inte, för han fortsatte å pyla, tillsut satte jag mej upp i sängen å vaggade honom då somnade han...

En aningens trött i morse ja, så trött att jag lyckades somna vid halv tio.


Babysim vid halv två. :) Hoppas det känns bra...



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards