Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Lisa - 29 oktober 2008 21:58

Har inte alls känt för att blogga i dag. Å inget annat heller för den delen. :/

Har mått ganska dåligt faktiskt, trött å deppig. Framtidsångerst å annat grubbel i huvudet. Tvi.


Nu i kväll har jag varit på tjejkväll på bowlinghallen. Känner såhär i efterhand att jag inte hade mycket där å göra, då sjävla syftet visade sej va att rekrytera nya medlemmar till Bodekulls BK. :)

Jag är inte rätt material för dem på långa vägar. :)

Men det var ändå lite små kul, i en kvart eller så, sen blir det där för en formigt för mej, speciellt när man inte ens räknar några poäng.


Hann hem lagom till att se det mesta av Oskyldigt dömd, men det var lite svårt å hänga med när man missat början.

Martin är inte hemma från träningen ännu, men jag orkar nog inte vänta uppe i dag. To trött. :S


I morron vankas handling med Buffi. :D

Gonatt!


Av Lisa - 29 oktober 2008 10:01

Ny dag igen. Morronen har varit som den brukar.

Viggo har ätit å sen har vi lekt å myst innan han somnade vid halv tio.

Jag är inne på andra koppen kaffe å frossar i den ljuvliga morotskakan vi bakade i går. :P

Ska försöka hinna med lite plock innan Viggo vaknar, tömma diskmaskinen å torka av bordet till exempel. :D

Inget annat alls planerat under dagen, inget bvc som jag trodde...

Kanske tar en promenix till Ica, tänkte köpa tonfisk så vi kan ha varma mackor i kväll. Måste ta ut pengar till bowlingen med...


I kväll ska jag alltså till bowlinghallen på tjejkväll, ska tydligen lära oss att bowla. Vet inte riktigt hur det gick till, men dit ska jag i allafall. Med Stina, Emelie å hennes mamma. Martin ska träna så mamma å pappa kommer å är hos Viggo i en timme eller så när vi bägge är i väg.


Time to go..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards