Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Lisa - 5 oktober 2008 19:28

Det blev en liten EKO-runda i dag på förmiddagen. :P

Hittade lite plock å pinaler. Som alltid blev det ganska dyrt. Men det var mysigt med en liten familjetrip. :)

På hemvägen stannade vi i Brinkamåla, i ett par timmar. :D Hämtade pizza från Walhalla, ganska gott, men Pinoccio slår ingen. :D Blev ett varv inom M å P, vår vagn var nämligen kvar där.

Nu har vi packat upp vår EKO-kasse å bäddat ner den snoriga pojken.

Han mår fint, om han slipper ligga ner. :S Då protesterar han högljutt, m.a.o tog det sin lilla tid innan vi fick ordning på hans lilla snok å han kunde somna. 


I morse sov vi till halv nio. :D Å non-stop mellan två å sex. :D Ganska mycket sömn alltså, med våra mått mätt. :D Fast vi är trötta som vanligt... Ska vänta på tvättmaskinen, sen blir det sängen. :D


I morron ska vi va hemma å kurera oss(eller ja, Viggo i allafall). Eventuellt handla lite, annars bara vila.

Ska ta en långrunda med, för nu ska det blir ändring på detta slöandet!!

Inte en kaka å en daglig promenad, som steg ett i allafall...

Är sugen på att börja med GI igen. Men jag vill börja med den riktiga rivstarten, så man märker att det ger nått. Men förra omgången mådde jag ganska kasst i början, var skittrött å hade ont i lederna. Så vi får nog vakcert vänta å hoppas på att nätterna ska bjuda på lite mer sömn i framtiden...


Å vad jag är sugen på att scrappa. :D

Måste snarast köpa på mej vad som behövs på till mina två planerade books(album). :D

Nån gång måste man ju lära sej att orka leva efter klockan 19, för när mammaledigheten är slut, är det mycket som ska bli av efter den tiden. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards