Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Lisa - 16 oktober 2008 21:13

Får bli små snabba inlägg i kväll. :)

Babycafét var trevligt trots att bibliotekarien var helt humorlös å att jag fick dricka kaffe helt ensam.

Blev en Stina dag sen, tog me mej henne hem å bjöd på middag. :)


Lotta: Du tycker inte det är trångt då? ;)


Bilder från i går....

Thea å småpojkarna.Bilden är tagen redan 5 minuter efter de kommit innanför dörren. På Theas begäran, hon asade upp Viggo i knät å krävde: Ta kort på oss! <3

Å här är en på bara boysen. :D


Av Lisa - 16 oktober 2008 20:56

Fattar inte ett skit(skyller på f-ledigbubblan) om den stora KRISEN som alla pratar,men vi kan om vi har otur drabbas av en helt egen finanskris. :(

Martins firma ska genomför en del ändringar inom en snar framtid som mycket väl kan kosta oss både en å två tusenlappar i månaden. :(

Inte roligt alls med sånna besked. :S


Nu till nått roligare. Träningen var toppen, å nu ska jag dricka te å kolla Heroes. :D

Av Lisa - 16 oktober 2008 09:14

Klockan tio ska vi till bibblan i stan å mysa lite. :)

Det blir vi själva denna gången med, Thine å Ahgnes hade andra planer i dag, de skulle hängt med först.

Hoppas det finns nån å prata med, å kanske ta en kaffe tillsammans med nån denna gången..

Tror vi ska slå på stort å låna hem några böcker, men hur gör man det nu för tiden? Lånekort..?

Får nog fråga. :D


Blir även en liten runda på stan, å moster bill var lite kelsugen så henne kanske vi träffar. :P


I kväll ska det tränas. :D har fått ont i mitt knä dock, hoppas det inte känns av under passet...


Hej på er!


Så här ser min "fotovägg" ut hittills...



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards