Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Lisa - 21 oktober 2013 22:15

Det finns en god anledning till att vår katt blivit döpt efter en seriemördare.
Sjunde säsongen å det är fortfarande galet bra(?!).

:)

Har jag inte övertygat innan så lyssna på mej nu å seeeeee Dexter! :)

Av Lisa - 21 oktober 2013 21:17

Jobb, matlagning(å brödbak), dagis-möte, PW å ett avsnitt av Dexter.
Det var ännu en måndag det! :)

Av Lisa - 21 oktober 2013 17:47

Kastar mej från middagsbordet för å gå på föräldramöte följt av en PW. :)

Än regnar det inte faktiskt, men lagom till själva huvudpromenaden skulle jag tro att det öser ner igen! :P
Men i dag är jag rustad med både regnbyxor å keps. :P


Det känns liiiite väl stressigt
på alla plan just nu faktiskt.
Men det är det som kallas livet har jag för mej? :)

Av Lisa - 21 oktober 2013 16:42

Jag måste städa i dessa lådor...

Av Lisa - 21 oktober 2013 15:26

Elian följde med oss hem från dagis.
Grabbarna ville ha "nått gott" till mellanmål så vi chansade å körde inom Ica.
Kände mej lite wild and crazy, på vinst å förlust liksom. :P

Kan säga att mina barn aldrig varit så lugna i affären. :)
Å Elian skötte sej förståss också exemplariskt. :)

Kanske nått man kunde praktisera vid storhandlingar också?
Ta med ett extra barn till butiken alltså? :)

Av Lisa - 21 oktober 2013 11:57

Var inte den fin? :)
Hade jag gärna haft i garderoben!

Från house of lola.

Av Lisa - 21 oktober 2013 06:29

Ny vecka.
Inleds med fyra dagars jobb med början i dag.
Har inga möten eller utbildningar så förhoppningsvis hinner jag i fatt lite grann i mina övriga åtaganden när jag är på plats hela arbetstiden.

I kväll är det däremot möte, på barnens förskola.
Jag ska dit å Martin ska va hemma med grabbarna.

Det ösregnar ute å jag har en känsla av att det kommer bli en lika grå å mörk dag som i går.
Jag gillar hösten, så länge regnet håller sej borta, men nu verkar det va här för å stanna. :S
Trist, då jag känner att vi inte alls hunnit med att njuta av det fina höstvädret medan det varade..

Nu är det dags för oss å köra.
Vi hörs i kväll! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards