Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Lisa - 28 oktober 2013 18:17

Mina grabbar! <3
Frågan är bara vart jag ska få plats? :P

Men Ipren/alvedon punktligt var femte timme har jag krigat mej igenom dagen med någorlunda kvalité.
Men jag har känt av omgående när medicinen slutat verka.
Inte har jag hunnit ringa å boka några tider heller, men det får jag ta i morron.

Hade egentligen tänkt ta en tur till Ica i kväll. Köpt mer alvedon å hämtat sko-paket men håller mej inomhus i stället.
Det är väl ingen storm å prata om ännu, men det blåser rejält hårda vindar i Asarum i kväll.

Det blir en helt vanlig kväll här, gos med pojkar, sworkit å Dexter. :)

Å sen väntar ledighet i dagarna två.
Två dagar som är helt oplanerade å tänkta för hemmahäng å mys(eller bråk? :(). :D
Å en å annan tyr till affären skulle jag gissa på! :P
Sämre kan man ha det alltså, huvudvärken till trots! :)

Av Lisa - 28 oktober 2013 06:36

Det här med sommar/vintertid?
Vad ska det va bra för?

Leo vaknade å kom in till oss, pigg å utsövd, tio över fem.
Han ville sova redan sex i går kväll å jag har en känsla av att just många andra småbarnsföräldrar är i samma läge.
Det gör mer skada än nytta anser jag nog, å de människor som lever med demenssjukdomar, de upplever allt som oftast också svårigheter just när klockan ställs tillbaka.

Inte nog med att vi då fick vakna en halvtimme innan klockan var ställd, utan huvudvärken var fortfarande kvar med full styrka. :(
Har käkat tabletter å dricker kaffe i hopp om att det ska gå å ta sej igenom dagen utan den värsta värken.

Vi har en långdag i dag, men sen väntar två lediga dagar igen. :)

Hoppas ni får en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards