Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Lisa - 4 oktober 2013 22:58

Dexter, jag å ett glas vin.
Å förståss alla Leos djur som har ljuslyktebrasa kvällen till ära! :)

Av Lisa - 4 oktober 2013 21:25

Mobilen aka jag har suttit i finkan så många gånger att jag bara passerat gå en ynka gång.
Men jag är lika glad för det! :)

#spelkväll

Av Lisa - 4 oktober 2013 19:16

Stina å Daniel joinade för en sen middag.
Det vankas caesarsallad å Ernst vin.
:)

Vi har tagit oss igenom den sorgliga dag å dess upplevelser genom att umgås tillsammans hela familjen Arvidsson.

Vi har ätit thaimat å skålat tillsammans för de som inte längre finns med.

Å det blev, trots allt, en förbaskat bra dag! :)

Av Lisa - 4 oktober 2013 15:13

Vi kör familjehäng med thaimat hos M å P!
<3

Av Lisa - 4 oktober 2013 08:44

Alltså, jag har gärna dinosaurier som husdjur.
Men när en triceratops kraschar sönder krukor blir man lite lack på deras framfart! :P

Av Lisa - 4 oktober 2013 07:57

 

Kunde inte somna om efter att Viggo väckte mej i dag.

Brukar lätt kunna slumra medan de små ser på film, men icke i dag.

Har för mycket oro i kroppen.

Så jag gick upp å gjorde kaffe i stället.


Den sorgliga fredagen är här nu, men jag känner mej faktiskt inte så rädd för den som jag gjort innan i veckan.

Just nu är jag faktiskt mest arg.

Arg på hur livet bara kan vara så orättvist.

Över att inte alla får leva tills de är gamla.

Å över hur familjer blir lämnad kvar utan att ha få uppleva allt man ska tillsammans.

Vila i frid.

 






Barnen ska vara en stund på förskolan med jag å Martin är på begravningen.

Sen ska de hämtas å då väntar det fredagsmys å sen en ledig helg med familj å vänner.


Var rädda om er!

Vi hörs i kväll!

 




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards