Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Lisa - 14 oktober 2013 21:20

Martin har nån Stefan å Christer fars på via apple-tv:n men snarkar så det överröstar ljudet här.

Han är lika trött som mej tydligen.

Är det måndag så är det liksom. :D


I morron har jag å barnen en helt ledig tisdag att tillgå.

Förmiddagen ska vi spendera i lugn takt hemomkring å när vi känner oss redo å klara ska vi in til stan en sväng.

Köpa vin på temat: wild and crazy(vad köpa liksom?! :P) å sen hämta ut teaterbiljetter å leka en stund på bibblan. :D

På eftermiddagen får vi lekdejts-besök av flickorna Jackbrise. :D


Framåt kvällningen måste jag träna då det blir sämre med det i veckan sen, med både torsdag(vinlotteri) å fredagkväll(AW med massor av kollegor) på bortaplan.

I kväll gav jag mej själv ledig med tanke på tröttheten, men det var väl inte precis så smart då målet är att träna 4 dagar i veckan. :D Får se hur jag ska lyckas nå det målet denna veckann..? :P

Tur jag är ledig i helgen. :)

 

Nu ska jag faktiskt sova.

Det kan ju va så att min utmattning i grund å botten beror på att jag prioriterar tvserier framför sömn allt som oftast å sällen sover så värst många timmar per natt. :D

 

Kram å gonatt. Vi ses i morron! :D

Av Lisa - 14 oktober 2013 18:18

 

En sånhär planerings whiteboard har jag drömt om sen jag var i Göteborg i sommras å för första(?!) gången besökte Granit. :)

Hade varit så snygg, å praktisk i vår hall.

:D


GRANIT har för övrigt öppnat webshop, där det förrutom min älskade whiteboard finns en hel massa annat snyggt. :)

Å efter vad mina experter(Nina då!) påstår kommer det komma ännu mer spännande i form av julsaker framöver.

Frågan är bara om jag kan hålla mej från å klicka hem nått innan dess? :P


Av Lisa - 14 oktober 2013 15:39

   

Mina små stjärnor.   

En som klädde om till kung i samma sekund han klev in genom dörren å en som fick sin vilja igenom å kokar ris(gryns)gröt till middag!

Älskade ungar.

Vad skulle jag göra utan er? <3

Hämtade hem mina grabbar å kastade mej hemåt.

Har nog aldrig längtat hem så mycket.

Herrejösses så trött jag är. Samma sak i går.

Får nästan lite panik-känslor. När blir jag nånsin mitt pigga jag igen?

Fysiskt är jag både piggare å i bättre form än på eviga tider, men metalt är det katastrof(nu igen?! :()

Stressen å känslan av att inte hinna med ett skit kvarstår dessutom.

Det är det jag inte blir klok på i det här.

Jag VET att jag gör vad jag kan, inte allt jag VILL, men jag ger allt jag har.

Borde jag inte känna mej nöjd å få lite energi av det?

Den gåtan kommer jag kanske aldrig lösa, å nog om det nu. :)

Hur spännande kan det va å veta att jag är konstant trött liksom? :)

 

Nu ska jag leka en stund med mina kids å bara pusta ut å tänka på allt skojigt vi ska göra i morron. :)

 

Kram å hej så länge!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards