Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 21 april 2013 12:25

Fick jag för mej att springa..?!
Gick väl sådär, orkade inte hela rundan, men ändå godkänt för att va första gången! :)

Av Lisa - 21 april 2013 10:10

Olja altan. :)

Av Lisa - 21 april 2013 09:15

 

Leo går med Lupus.

 

Som sagt.

I dag är vi en betydligt piggare familj.

Viggo fortsätter att sova i sin egen säng(till halv sex-sex, då det är morron...?! :P) å Leo har bara vaknat till en snabb gång under natten. :)

 

Vi får stanna hemma från praktik/dagis i morron för att va på den säkra sidan, men jag har hoppet uppe om att vi andra klarar oss.(vågar knappt säga det så "peppar peppar")

 

Dagen i dag är väldigt löst planerad.

De enda vi vet med säkerhet är att Viggo ska på barnkalas mellan 11-13.

Ett kalas dit han fått för sej att gå utklädd till pirat, men jag är tveksam om jag roddar det på s kort varsel...


Det lutar även åt en liten tur till skogen under eftermiddagen, men vi får se om det är fler än jag som är sugna när det väl är dags. :)

 

Nu ska jag joina familjen i trädgården, ska plantera om de sista tomaterna bland annat. :)

 

Ha en bra söndag! Kram på er!

Av Lisa - 21 april 2013 08:02

I dag ska an väl blir frisk i allfall! :)
Å ingen annan har blivit dålig i natt heller! :)
Vi har sovit gott allihopa å är pigga!

Hurra till det! :)

Av Lisa - 20 april 2013 21:54

Säsong 3.
Dagens i-landsproblem.
VD har spårat ut å inte varit särskilt bra alls ni i ett par avsnitt.
Vänder det? Blir det bra igen?

Saknar mina andra serier, övernaturligt-fria nu, SoA å Dexter, det är grejer det.
Eller ja, typ tryck-över-bröstet-psykiskt-jobbigt, men det är det vi gillar. :)

Verklighetsflykt var ordet.
Men då måste det va fängslade å inte bara irriterande med!

Av Lisa - 20 april 2013 20:08

 

Chokladmousse fick det bli. :)



Max en minut efter jag postat inlägget om hur pigg Leo var satte han sej upp å kräkte ner hela mej. :(

Stackars liten, verkar som att den stackars lilla magen inte orkade med ett Leo-tempo ännu trots allt.


Själv börjar jag bli väldigt sliten å trött å ska spendera nån liten timme till i soffan framför VD. Hoppas att morrondagen bjuder på en piggare familj å en chans att njuta av dagen utan att vara yr av trötthet.

Då lovar jag att blogga lite roligare med.


Kram på er nu!

Vi hörs!

Av Lisa - 20 april 2013 18:49

Om man inte varit med själv i natt hade man aldrig kunnat tro att den här killen nyss varit så dassig! :)

Piggare än piggast! :)

(Å Viggo är fortfarande frisk!)

Av Lisa - 20 april 2013 15:06

Fläskfilé blir dagens kött.
Nån form av potatissallad huvudtillbehör.
Å så ska vi testa två nya röror att servera till. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards