Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Lisa - 12 april 2013 20:20

Dagens skryt-bild! :P

Av Lisa - 12 april 2013 20:11

Gissa vad jag har gjort? :)

Av Lisa - 12 april 2013 15:11

Gos! <3

Av Lisa - 12 april 2013 13:39

 

I dag stod det mynta på min mentala inköpslista.

På vinst å förlust då jag faktiskt aldrig sett några vettiga plantor på Ica tidigare.

Döm om min förvåning när de, just i dag, hade riktigt stora myntaplantor. :D

Dagens tips till er som är mojito-sugna, eller som jag ska ha den i mat. :)


Handlar ju för det mesta på Ica, de har det mesta jag söker, förrutom kött å fisk.

Å aldrig smetana eller den bästa baktidningen. :(

   


Vi kom som sagt hem med en hel massa onyttigheter till kvällen.

Godis, osthjärtan, chips å popkorn(som jag tänkte karamellisera, om jag kan hitta receptet jag fastnat för...).

Leo åt dock ingenting till lunch så det känns inte så himla kul längre. :(

Han är så arg den där lille mannen i dag. Bråkar, bråkar å bråkar med både mej å Viggo.

Tröttsamt värre.

 

Nu är dagens måste avklarade, schemaskrivningen gick i ett huj å vi ställde yill både en å femton scener på ica.

 

Nu ska jag ställa mej vid spisen å steka upp hamburgare av köttfärsen vi inte använde i går. :)

Sen blir det bara lek å mys fram tills det är fotbollsdags. :)

 

Puss å hej!

 

Av Lisa - 12 april 2013 13:28

Nu har vi så vi klarar oss ett år till. :)

Av Lisa - 12 april 2013 12:25

Att vi är rustade för fredagsmys!
Uppdrag slutfört! :)

Av Lisa - 12 april 2013 10:31

När jag var yngre.

På den tiden när H&M-butiken på A& i Jönköping var exotisk sålde just H&M parfymer med rena dofter.

Flaskan var transparant å med silverkork å det fanns en "målad bild" på doften på flaskan.

Jag hade själv smultron å liljekonvalj som jag älskade(måste varit max tio år då..).

Nu för tiden använder jag ytterst sällan parfymer.

Jag har Ralph Lauren, i en blå flaska å så två stycken rosa å en grön Lacoste, alla fyra är inhandlade å valda av min make en gång i tiden. :)


Så häromdagen upptäckte jag att The body shop har några parfymer i sitt sortiment med just rena dofter.

Inte smultron eller liljekonvalj men väl kokos å jordgubb som jag gärna hade testat.

   


Dessutom hittade jag den här, men inslag av jasmin, som är den absolut godaste doft jag vet. :)

 


Nästa gång jag är i en stad som har The body shop ska jag in å dofta loss, så får vi se vilken det slutar med. :)


Av Lisa - 12 april 2013 10:19

Just nu är det Sagaform-kampanj på Campadre.


Just Sagaform är lite av en favorit hos mej.

Kan tänka mej detta till frukostbordet framöver. :)

     


Å en sånhär har jag letat efter länge, ostoman som jag är. :)

 


Å mina högt älskade termosmuggar är förståss också med. :)

 


CAMPADRE som sagt, en trevlig shoppingsajt. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards