Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 24 april 2013 09:55

De ser ut att ha tappat en hel massa i vikt, men de leker å det känns hemskt bra det! :)

Av Lisa - 24 april 2013 08:09

 

Älskade kaffe!

 

I dag är vi uppe ur sängarna.

Barnen somnade mellan fem å sex i går kväll bägge två å jag släckte lampan strax efter åtta.

Så man kan säga att vi har sovit, även fast vi alla har vaknat X antal gånger under natten.

Vi har ätit frukost som alla fått behålla å jag vågar äntligen klunka i mej mitt efterlängtade kaffe. :)

Jag skulle ljuga om jag sa att jag kände mej pigg, men det är på väg åt rätt håll i allafall.

En massa vätska bara, sen ska nog uttorkningssymtomen försvinna med å då är jag helt tillbaka på banan. :)

Hoppas det går fort, för jag är otålig å dötrött på allt vad sjukor heter nu, å saknar min energi extremt mycket!

 

Nu ska här lekas med playmo. :D

 

Hörs om en stund. :)

Av Lisa - 23 april 2013 19:02

Jag mår bra mycket bättre, men slänger i en film å stannar här i min säng, med en Viggo sovandes jämte! <3


I morron är en annan dag, å som jag längtar efter den!

Av Lisa - 23 april 2013 17:25

De må ha varit världens gnäll på mej, hur dålig jag varit i dag å allt, men mina stackars barn har det värst.
Leo som blivit sjukigen å Viggo som varit dålig i ett dygn nu.
Måtte det vända nu!

Av Lisa - 23 april 2013 15:43

Är fortfarande fast i sängen.
Ont i magen, huvudvärk å feber!

Tror inte jag varit så här dålig sen jag bodde hemma nån gång.
Har så dåligt samvete, men orkar inte röra mej..

Måtte det snart va över!

Av Lisa - 23 april 2013 10:53

Här ligger jag.
Fullkomligt orkeslös å med kaffeabstinens!
Jag orkar inte med detta mer, vill bli frisk!!

Av Lisa - 23 april 2013 08:23

Det enda som skulle stoppa mej i dag, stoppade mej. :(
Hela natten har jag å Viggo varit dåliga, så jag fick ge mej å stanna hemma ytterligare. :(
Maximal otur.
Men opåverkbart! :)

Av Lisa - 22 april 2013 20:29

 

Viggo lämnar titt som tätt tilbaka min mobil med albumet fyllt av nya pose-bilder på sej själv. :P

 

Jupp.

Då var det sötnosen på bilden här över som blev dålig. :(

Martin vabbar å jag hoppas verkligen att jag klarar mej å kommer i väg i morron.

Nojjar å känner efter å har känt mej illamående mest hela dagen tycker jag, men det är nog lika mycket psykiskt som nått annat. :)

Håll tummarna för att natten blir lung överlag, så jag slipper va som en zombie

 

Dagens middag var helt okej, köttbullar, potatis å currysås(?!).

Om jag ska klaga på något så skulle jag gjort en sallad till, men så långt tänkte inte jag. :)

Bekvämt var det å bara plocka upp det som behövdes å laga. :D

Att middagen i sej var en sjuhelvets tillställning, som vanligt, är en helt annan historia...

 

Nu säger jag gonatt å kryper ner.

 

Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards