Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 17 april 2013 12:26

Är det inte underbart? :)

Av Lisa - 17 april 2013 11:35

Odling pågår! ;)

Av Lisa - 17 april 2013 09:42

 

En bebis som heter Oskar å hans pappa Martin äter kolakakor på bussen på väg till Tyskland där de ska bada å åka en massa rutschkanor.

Pappan har hemskt ont i sina ben å måste vila ibland, å jag är tydligen nån slags lillasyster i familjen som blivit lämnad kvar hemma så längre. :D

 

Är ganska så proppmätt efter en gigantiskt frukost.  

Skulle vilja påstå att de flesta hotell kan slänga sej i väggen i jämförelse med allt vi dukar fram här.

Ostscones, ägg, risgrynsgröt å färska bär bland annat. :)

Kaffet har jag såklart inte hunnit dricka upp på långa vägar så det är det jag ägnar mej åt just nu. :)

Barnen pausar från sitt lekande å ritar lite här vid köksbordet. :) (eller ja, Leo ritar minst lika mycket PÅ bordet han... å på stolen, å på sej själv..)

 

Måste säga att här inifrån verkar vädret ganska lovande för att vara ute i.

Har förvisso inte kolla termometern, men det är soldis å någorlunda vindstilla. :D

Småningom ska vi ut å känna efter, men vi tar det lugnt å sparar det tills barnen har lust å klä på sej. :D

 

Oavsett om vi är inne eller ute ger solen mej energi dag.

Härliga tider som sagt, lediga dagar med mina små kärlekar.

Det finns inget bättre. :)

Av Lisa - 17 april 2013 08:11

Barnen bygger tågbana i hela vardagsrummet medan jag bakar scones å kokar frukostäggen! :)

Finns det nått härligare än lediga dagar utan stress?! :)

Gomorron världen säger vi! :)

Av Lisa - 16 april 2013 21:34

 

Tussilagor vid dagisparkeringen.



Efter en tisdag med besöksdag på förskolan, kakbak å utelek tills läggdag är det snart dags för mamman med att bädda ner sej. :D

I morron ska vi va lediga. Å som vi ska njuta.

Har inga planer alls utan ska mest ta dagen som den kommer tänker jag.

Äta mysfrukost å dra runt hemma.

Förhoppningsvis fortsätter utetempen ligga på tiotalet plusgrader så vi kan va ute å sätta lite nya penséer å peta ner ett gäng frön i drivbänken som fyllts med ny jord i kväll.


Mest av allt hoppas jag att barnen är på lite trivsammare humör än vad de varit sen Martin kom från jobbet i dag.

Viggo pylar å piper för minsta lilla å Leo är konstant förbannand känns det som.

Roligare kan man ju ha.


Nu ska jag ta min kvällsdusch, sen nerbäddning. :D


Kram å gonatt!

Av Lisa - 16 april 2013 18:38

Dygsura å överlyckliga på studsmattan! <3

Av Lisa - 16 april 2013 18:21

Det verkar finnas biljetter kvar.
Frågan är vad som hindrar mej från att boka på stört..!?
Första gången på 6 år som min absolut största idol turnerar.
Jag borde ta chansen att se honom igen.
Det borde jag verkligen!
Eller hur?

Av Lisa - 16 april 2013 16:30

Bästa hjälpredorna! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards