Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 11 april 2013 11:25

Leo. Förståss med rosa färg i håret! :)

Leo
Av Lisa - 11 april 2013 09:36

Om man inte hinner mer än dra i gång dammsugaren förrän barnen har drämt igen dörren om sej.

Är det ett tecken på att man dammsuger för ofta eller för sällan för att de ska vänja sej vid ljudet?

:)

 


Alltså. Vilken skillnad det kan va på hur man mår från dag till dag.

I går hade jag som sagt en mindre bra dag, men i dag känns ingenting omöjligt.

Viggo har sovit i sin säng hela natten å det genererar i en hel massa mer sömn i streck för alla nu förtiden.(om Leo varit upp vet jag ingenting om)

Klockan sex meddelade Viggo att han inte var trött längre, å när Martin gått till jobbet stängde han in sej å lekte med lego på sitt rum tills Leo vaknade. :)

 

Som sagt är det dags för klippning av barnens kalufser i dag. Klockan elva har båda tid å så fort vi är klara ska vi köra till Tarap.

 

Nu ska jag rota fram lite kläder till mej själv, för jag är den enda som inte redan är klar här. :)

 

See u later. :)

Kram å hej!

Av Lisa - 11 april 2013 08:35

Hälsar vi som älskar frukost! :)
En hel ledig dag tillsammans med barnen väntar.
Det är livet det! :)

Av Lisa - 10 april 2013 22:45

Frallor som får jäsa i kylen i natt å gräddas med riven ost på toppen i morron bitti. :)

Är fortfarande ilsk på mästerkocksjuryn, även fast jag visste att det skulle bli förlust för Carl i kväll.
Snöpligt sätt bara. Tycker jag i allafall.

Nu ska jag sova.
I morron är vi lediga å det vankas klippning å lek hos familjen Erlandsson i tarap! :)

Natti natt!

Av Lisa - 10 april 2013 20:36

Kände mej orolig, rastlös, ångestfylld å trött.
Sen hämtade jag hem mina små kärlekar å sinnet lättade genast!
Orken kom tillbaka å likaså livslusten!
Jag är inte skapt att vara ensam hemma å grubbla.

Älskade barn.
Vad skulle jag varit utan er?

Av Lisa - 10 april 2013 20:02

Lite ost, marmelad å ölkorvar.
Är det final så är det! :)
HEJA CARL! :)

Av Lisa - 10 april 2013 16:26

Perfekt när nån annan vill göra det tråkiga.
Repa timjanblad tex. :)

Leo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards