Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

För mycket tid...?

Av Lisa - 10 maj 2008 10:12

Nu har jag åter igen börjat fundera i banorna att lägga ner min blogg...

Att den tar för mycket tid är dock inget argument som håller, det tar knappt fem minuter att skriva ett inlägg. Men många fem-minutare i stället för att göra nytta skapar inget annat än ångest. Då försvinner det roliga igen.


 I övrigt känns det just nu som att tiden inte räcker till alls...

Kunde inte somna i går, det bara snurrade i huvudet. Allt som bekymmrar mej läckte över på alla håll.

Samma sak när jag hade varit upp med Viggo vid halv fem, jag kunde inte somna om på en bra stund.

Men nu har vi bestämt oss för att försöka på börja flytten av de stora grejerna på lördagen den 17, i stället för söndagen. Då har vi två dar på oss.

Vi flyttar alltså på vägg-rivingen en vecka. Det känns som en stor lättnad. Hoppas några kan hjälpa oss redan på lördagen....


I morron ska pappa hjälpa oss å köra lite grejer på sitt släp. Har en massa flyttkartonger å två tomma byråer å två tomma Billy som är redo. :)


Nej, nu ska jag göra Melodikrysset å prata med min pojk. :) 

 
 
maleena

maleena

10 maj 2008 16:57

NEJ inte lägga ner bloggen =) den är så himla bra..!

kram

http://maleena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jajja

10 maj 2008 23:07

Håller me! Måste få min dagliga dos av din blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards