Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Lisa - 23 maj 2008 17:47

Viggo har mått dåligt så gott som hela dagen stackarn. :(

Jag blir helt slut med för den delen.

Näsan har krånglat extremt å han har varit helt ur form.


Nu sover han i vagnen, hoppas att han kan få lite ro.


Emma å Malva har varit här å hälsat på, vi fikade på After-eight-kakan. Mycket lyckad, men den kan nog bli ännu bättre efter ett par justeringar. :)

Trevligt var det i allafall... Trots att det blev lite stimmigt... :/


Ibland önskar jag att Martin kunde ge mej lite credit för det slit å den pärs jag ibland  får genomlida helt själv, när han jobbar, men icke. :(

Känns inte alls så bra i dag.


Håller på å lagar middag, sen ska vi till mamma å pappa å hämta motorsågen. ;) 

Av Lisa - 23 maj 2008 08:34

Jepp, här är vi redan uppe.

Har varit det en bra stund faktiskt. Viggo har till å med hunnit bada. :)

Hade gärna legat kvar fortfarande, men vad gör man? :)


I dag är min lilla gosse tre månader, känns som att det var väldigt mycket längre sen han föddes faktiskt. Som att han har varit hos oss jämt....

Trots att jag aldrig får sova mer än ett par timmar i streck är han det bästa jag har gjort, alla kategorier. :)


I dag ska vi har gäster så jag ska försöka mej på att duscha strax, får ser hur det bilr med den saken i dag. :)


Hej! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards