Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 maj 2007

Helgreferat...

Av Lisa - 14 maj 2007 19:36

Det blev ingen hellikopteruppvisning i lördags för min del, åkte till Kristanstad med sambon och shoppade lite i stället...

Köpte fyra par skor(ett par converse i rosa tyg, tre ballerina, ett par svarta och ett par vita samt ett svartvitt par med kack) och lite plock på the body shop(bronzingpuder, ansiktsvatten och ansiktsmask i vitamin e-serien) Handlade upp runt 1500 kronor...Det kostar att ligga på topp . =)

Körde inom Åhus på hemvägen och flanerade längs vattnet. *mys*



På kvällen blev det trots mina tidigare planer om att inte se melodifestivalen en helkväll fylld av skönsjungande(?!?) dragqueens och hets-mot-folk grupp-fasoner... =( Inte så skoj alls.. Röstade personligen på Vitryssland,  "Work your magic, i don't wanna loose this feeling" =) Tyvärr vann varken den eller the ark...

Enligt vår egen "soffomröstning"  skulle topp 3 sett ut som följer:

1. Finland- Hanna   2. Sverige-The ark   3. Vitryssland-Koldun


I går eftermiddag körde vi till våra vänner i Sölvesborg och grillade. Det tog sin lilla tid eftersom kolen sinade och kyckligen var fryst, men efter dryga timmen åt vid en god midddag och hade det mysigt. Deras tvååriga dotter  är förtjusande =)


Sambons lag förlorade sin match i fredags kväll, men bara med 4-2 mot ett betydligt bättre lag, de ledde till å med två gånger under matchen =)  Det var riktigt spännade!!


Bara två dagar kvar på min ledighet nu =(  Planerar att njuta till fullo!!!


*älskar mina foppa-tofflor*

 
 
Dewdrops

Dewdrops

15 maj 2007 13:14

jag kan hålla med om att Finland skulle vinna, eller the ark.. kommer inte ihåg hur vitrysslands låt gick.. men ukraina va ju bäst.. (eller inte) =P kan ju säga att helikoptern kom aldrig.. så du missade inget =)

http://cakesofheaven.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards