Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

Morron-pigg, NOT!

Av Lisa - 6 maj 2008 09:11

Jag är ingen sjusovare, men till nio(å ibland betydligt längre :)) brukade jag sova innan Viggo kom till världen.

Nu är det andra bullar vill jag lova. Han vaknar å vill UPP, inget ligga kavr i sängen å mysa precis, utan fort ska det gå!

Fashineras(hur stavas det?!) varje dag över hur man trots att man bara har levt i drygt två månader kan veta så precis hur man vill ha det. :)


Nån gång innan halv elva bär det av till Elleholm, hoppas på att komma i tid. Vi är ju ett helt gäng som ska promenera i dag om jag har fattat rätt. Jobbigt om alla ska behöva vänta på oss... 



I kväll ska vi beställa den blommiga tapeten och färg till sovrummet. :)  


Nu ropar kaffet på mej.... :) 

 
 
Ingen bild

Mia från familjeliv

6 maj 2008 13:35

Hej!
Hoppas allt är bra med dig och Viggo.
Ni verkar ha full rulle varje dag. :)
Jag känner igen de du skriver om att Viggo inte vill ligga kvar i sängen och mysa då hon vaknat utan ska upp på en gång.
Så har Melinda alltid varit, sen hon var spädbarn och hon är så fortfarande.
En del barn verkar vara så från början och sen förbli så.
Ha en bra dag! Kramar

 
Ingen bild

Sofie

6 maj 2008 13:39

låter toppen! :) jag kollar med henne, ska träffa henne ikväll så. :) ses imorgon!

 
Ingen bild

Myspysan

6 maj 2008 22:34

Ja, Per såg er allt på färghuset ;-) Jag satt ute i bilen och väntade, så jag missade lilla familjen :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards