Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2015

Av Lisa - 13 augusti 2015 08:47

Har ni någon gång funderat på om väckarklockan i mobil ringer vid batteridöd..?

Då kan jag upplysta er om att det gör den i-n-t-e!
Insåg fakta 7.38 å fick fart upp.
Tur barnen var vakna å att vi jobbar med marginaler i det här hemmet.
Men det blev inte precis den njurarna morron jag hade tänkt. ;)

Så startar vi alltså dagen.
Med en bortsnillad halvtimme å stressmage(igen!).

Gomorron på er! ;)

Vi hörs senare! :)

En pojke som leker med dinos.
Det här har ni väl aldrig sett innan?
;)
Leo tar det med ro som synes! <3

Av Lisa - 12 augusti 2015 21:36

En catfie från soffan! ;)

Ernst å jag delar på utrymmet! ;)

Ja.
I dag har jag känt mej stressad å olustig.
Haft ont i magen å svårt å fokusera.
Ja. Jag har mycket. För det mesta.
Extra mycket denna veckan.
Å det är inte bröllopet som gör det, utan allt annat som prioriterats bort å lagts på hög. En hög som kändes väldigt hotfull å ranglig när jag vaknade i morse.

Men.
Dagen den gick.
Jag har inte varit särskilt kul, det ska erkännas.
Men jag har handlat å bockat av lite på listan(inget napp på brynplocksfronten dock. :().
Å så blev det som ni redan sett, både träning(Spinning alltså. Hat-kärlek!) å bad där efter med Stina! ;)

Nu känns det lättare, å jag hoppas det flyter på fram tills lördag. ;)

I morron tar vi en liten sovmorron å ställer klockan på halv åtta.
;)

Hörs då! ;)

Av Lisa - 12 augusti 2015 19:07

Först träning...

Sen en kvällsdopp! :)

Av Lisa - 12 augusti 2015 15:57

Häromdagen när vi var på Ica påpekade Leo för personalen att han saknade sin favvo-läsk, exotiskafrukter-jordgubb, i burk i sortimentet.

Såhär glad blev han i dag när de beställt hem dom åt honom. :)

Viggo fick en pepsi å ville såklart också poséa med sin. :)

Helgen är räddad för deras del nu alltså. :D

Av Lisa - 12 augusti 2015 07:19

Lite spaning i H&M-katalogen är aldrig fel på morronen. ;)

Tyckte det var en bra idé å skippa morronträningen å ställde klockan senare i dag.
Nu sitter jag här å ångrar mej lite, för man blir banne mej piggare av att träna än å ligga i sängen i 30 minuter extra.
Men, men, gjort är gjort, men jag får försöka komma i håg det i fortsättningen. ;)

Sena blev vi visst också å det är aldrig någon hit.
Dags å rusa.
See you later! :)

Av Lisa - 11 augusti 2015 22:43

Å hur ska jag kunna sova här? :)

Samma visa varje kväll, det må va mysigt när han kelar å spinner, men blir anigens trångt på kudden. ;)

Försöka ska jag i vilket fall.

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 11 augusti 2015 18:28

*emojiapansomhållerförögonen* på denna...! :)

Vi är å hejar när pappan spelar korpen. :)

2 minuter fokus från barnens sida å tur det finns annat å göra än att just titta på fotboll. ;P

Av Lisa - 11 augusti 2015 16:03

Viggo som typ har flest jackor av alla jag känner(okej, Stina kanske har någon mer. å mamma. men näst efter den då! :P) har förälskat sej i ännu en..! :)

Kanske inte den mest praktiskt ur allväders-synpunkt, men jag förstår honom.
Å hellre än jacka han vill använda än att kriga om ytterkläder varje morron senare i höst. ;)

Annars har vi spenderat dagen på vad vi kan kalla sedvanligt vis.
Först dagis/fritids/jobb å sen direkt upp till sjön å doppat oss å nu chillar vi lite innan det är dags å laga middag.
Laga å laga förresten, det blir falukorv å makaroner till barnen å något lättare till oss andra när Martin kommer hem från sitt match-spel. ;)

Vi hörs om en stund.
Hej så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards