Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2015

Av Lisa - 15 augusti 2015 13:27

Tack till min stylister! ;)

Av Lisa - 15 augusti 2015 09:28

Att förbereda sej mentalt för en stor utmaning.

Det gör jag bäst genom den ultimata avkoppling.
Bad.
:)

Av Lisa - 15 augusti 2015 07:48

Dagen är här.
I dag går bröllopet vi har väntat på av stapeln. :)

Ett bröllop jag är nervösare inför än mitt eget.
:P

Henke å Sanna's kärlek ska vi fira från eftermiddagen å framåt å innan dess ska allt klaffa.
Det är barn lämnas å looks som ska fixas(ni får som ni vill, kör på utsläppt hår..) å ni vet.

Vid halv två packar vi bilen full med grejer å kör till kyrkan å sen går jag in i mitt toastmadame-mode! :)

This is the day.
Men jag hoppas hinna titta inom å visa när jag är färdigstylad. :)

Ha en bra dag fram tills dess! :)

Av Lisa - 14 augusti 2015 21:02

Styling pågår. ;)

Av Lisa - 14 augusti 2015 17:49

Alltså shit.
Jag har verkligen inte känt mej särskilt nervös inför morrondagen.
Pirrig å uppe i varv, helt klart, men inte något annat.

Det här mina vänner är dock en bild på en ytterst nervös toastmadame!!!

Nerverna är all over å det enda jag gör just nu är å försöker samla mej.
Allt är klart å jag är inte rädd för att stå i centrum eller så(snarare tvärtom, jag trivs just den rollen. :P) men jag är så himla skärrad å rädd att inte uppnå förväntningarna å göra Henke å Sanna besvikna på deras stora dag...
Det är så mycket som ska klaffa å tänk om jag missar något?
Eller blir för kaxig å slappnar av så allt blir dåligt?

Ska snart äta pizza(?!) å sen blir det sista-minut-fix av min egen person på världens bästa salong i huset bredvid! :)
Å sen hoppas jag verkligen att nervositeten lägger sej å att jag inte forsätter å oroa mej.

Hörs senare!

Av Lisa - 14 augusti 2015 07:49

Eller ja.
God å god vet jag inte.

Stresspåslag å pms i kombo med tjuriga barn gav väl inte precis nån vidare bra start men nu tar jag ett par djupa andetag å ror i land denna dagen.
:D

Först några timmar på jobb, sen rodda i hop det sista inför morrondagens stora happening! :)
Magnell-bröllopet, bara en dag bort! :)

Jag är redo för helg.
Är ni? :)

Av Lisa - 13 augusti 2015 20:51

Har spenderat kvällen i Mörrum där vi firat stundande ankomst av bebis. :)

Vi har ätit kakor för glatta livet.
Å så har jag svettats halvt i hjäl också för säkerhets skulle.
Jag å värme alltså.
Det är nog det jag är mest nervös över inför lördag.
Att jag ska få värme-panik någonstans där mitt i allt...
*vettstämd emoji*

På tal om det jobbar jag med sista rycket nu.
Dvs står i högklackat på altanen å målar skylt.

:)

Så.
Jag ber om att få återkomma.
När mer tid finns. ;)

En bebis som redan är född var absolut bäst dressad för friande i dag. :)
(Jag drog på mej lite deo men åkte praktiskt taget direkt från sjön. :P)

Av Lisa - 13 augusti 2015 14:40

Vi äter mellanmål
(god ölkorv å lite nötter å keso för min del, visar sen! :))
å spenderar resten av eftermiddagen vid långasjön! :)

Sista andningspausen innan lördag! ;)
Bara en dag kvar nu!
Jag är så pepp! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards