Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2015

Av Lisa - 15 april 2015 15:26

Sitter å laddar för å laga middag.
Det vankas fisk med lite thai-inspirerade smaker denna onsdag. :)

Viggo tränar ju vid fem så jag kan väl högst ladda ett par minuter till innan jag måste tagga till. :)

Leo ville hemskt gärna följa med å titta hur duktig brossan är på badminton så han å jag ska kolla på i dag. :)

Fick ett tips av en av Leos pedagoger om att Lindex har flera dino-kläder för tillfället. :)
Leo hade med blivit tipsad å var eld å lågor.
Jag håller med dem alla gånger, klart pojken ska ha dino-byxor. ;)

Kan bli så att vi tar en tur till stan redan i morron Leo å jag, för då jobbar jag eftermiddag. ;)

Vi hörs senare.
Middag var det! :)

Av Lisa - 15 april 2015 07:43

Halvvägs genom veckan å stressen i mej ligger kvar.
I kväll ska jag skriva ner alla måsten å försöka bocka av för att finna lite ro.
Men först lite jobb å vardagspussel. ;)

Ha en fin dag! <3

Av Lisa - 14 april 2015 22:35

Man kan lugnt påstå att det är uselt bloggande från min sida at the moment.
Det är inte det att jag inte har något att komma med, men det har kommit en massa i mellan nu i två dagar här vad det verkar.

I kväll blir det inte heller så mycket mer än möjligen den glada nyheten att Martin å Daniel (å möjligen Stina på nått hörn :P) har tagit på sej att arrangera en födelsedagsfest åt mej.
Med tema å allt. :D

Nu ska hay daya det sista sen
ska jag sova här. :)

Kram å gonatt.
Jag lovar å skärpa till mej här framöver.
;)

Av Lisa - 14 april 2015 17:35

Tisdagen går i ett här.
Jobb.
Hämta barn,
Laga middag.

Sen ringde Viggo å bjöd in sej själv till mormor å morfar.

Så nu är vi här en stund innan jag ska köra å träna. :)

Av Lisa - 14 april 2015 07:14

Inte alls samma stressnivå i dag, men andan i halsen vägrar att försvinna. :(

Hoppas kunna stänga av overloaden med hjälp av kvällens träning, men suget efter det finns tyvärr inte heller just nu.

I vilket fall.
Kämpa kämpa var det här. :)
Vi hörs sen!

Av Lisa - 13 april 2015 22:27

GoT, det är banne mej magi. :)

Nu går jag å lägger mej.

Man har vant sej av vid vaknätter.
Det är något som är säkert..! :)

Natti natti!

Av Lisa - 13 april 2015 18:50

Jajjamen.
Måndag var det.

Hade glömt ställa min klocka i morse å blev 20 minuter sen redan från start.
Var dessutom redan uppe i hög varv efter en natt då båda barnen varit vakna å ropat "jag kan inte sova" i kör under flera timmar.
Nu hann vi i tid å Viggo visade sitt mest solskensaktiga morronhumör faktiskt. Å om jag bara hunnit fota honom.
Han var sten-cool med skinnjacka, keps, tygskor å solbrillor. <3

Jag jobbar ju länge på måndags-jobbet(å nej. jag blir aldrig bättre på att sy..!) å så ingår det i min nya rutin att svänga inom å hämta veckans mat på väg därifrån.

Martin å Viggo hann inte äta veckans första middag, men jag å Leo har smaskat i oss köttfärssåsen som stod på dagens meny.
Ingen smaksensation kanske, men helt okej.

Å så har jag diskat å allt det där, å känner mej fortfarande ganska speedad.

Det gör inte Leo.

För ett sånt här vrak blir man när man håller låda om nätterna å sen har långdag på förskolan.

Jag är grymt sugen på å springa en runda, men jag får vackert skippa allt vad träning heter i dag.
Det finns för lite tid över helt enkelt.
Å når det bara blir stress av det får det hellre va. :(

Jag får se fram emot Viggo's å min mysa-sängen-stund å sen säsongspremiären av den mest magiska serien ever kl. 21.:)
Vem vet, jag kanske är så euforisk att jag springer efter det sen? :)

Nu ska jag försöka få mer pulsen en smula här med lite Leo-gos å mat-tv.

Vi hörs igen sen. ;)

Av Lisa - 13 april 2015 08:39

En stressmorron deluxe.
Men nu är vi i gång! ;)

Välkommen nya veckan.
Let's do this! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards