Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2015

Av Lisa - 18 april 2015 18:28

Club sandwich. ;)

Mycket gott! :)

Av Lisa - 18 april 2015 16:46

Efter en magnifik förrätt(Paolos bruschetta! :)) chillar vi lite i väntan på nästa rätt. :)

Av Lisa - 18 april 2015 12:56

En efterrätt till kvällen å en glutenfri formfranska till Martin är in the makeing.. :)

Av Lisa - 18 april 2015 09:41

(Ignorera frillan :P)

Längtar till dom kommer! :)

Av Lisa - 18 april 2015 07:38

Titta på ljuset!
Underbart!
:)

Ja, hej på er!
Hela familjen är uppstigen å frukost ska strax dukas fram. :)

Vi har lite avvikande planer i dag faktiskt.
Viggo's fotbollslag spelar cup(han vill inte va med) så jag ska passa på att lördagsträna. :)
Innan dess ska jag som sagt på synundersökning, å förhoppningvis hinna prova ut ett par solglasögon som sen levereras fort! :)

Dagens ska spenderas på hemmaplan, med lek å lite donande över allt. :)

I kväll ska vi äta club sandwich å dricka lite rosé i trevligt sällskap å förhoppningsvis fira av de senaste veckornas stressmoment, för samtliga parter, rejält. :)

Men det är då å nu är nu.
Å nu är det frukostdags! :)

Av Lisa - 17 april 2015 21:38

...före lördagsfys..? :)

Jajjamensan.
I morron blir det lite träning för min del efter tiden hos optikern. :)

Just nu kämpar jag mest med att hålla ögonen öppna igenom ett parti yatzy innan jag tackar för denna dagen. :)

Hoppas ni mår fint!
Trevlig helg önskar jag! :)

Av Lisa - 17 april 2015 15:40

En trevlig-helg-groupie från ett gäng trötta Arvidssonare! :)

En liten stunds vila innan pappan kommer å jag får köra tillbaka till affären å införskaffa det vi glömde när vi var där nyss.. :P

Av Lisa - 17 april 2015 08:43

Längata veckan i mannaminne?!
Fredagen är äntligen här!

Solen strålar å kaffet är nere! :)
Känner mej pigg å stark i dag för ovanlighetens skull! :)
Det ska bli så härligt med helg, å jag bara ska vila upp mej för det håller inte att börja längta efter ledighet redan på måndagarna. :)

Ha en fin fredag så hörs vi sen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards