Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2014

Av Lisa - 11 juni 2014 17:17

Rynkor var det?

Tur de är söta så man glömmer fort. <3

Det är verkligen helt galet det där med föräldraskap.
Att man kan älska två små huliganer så ofantligt mycket trots att de driver en till vansinne ungefär tusen gånger om dagen..?! :)

Av Lisa - 11 juni 2014 16:18

Om alla dagar ska va
,rent ut sagt,
lika jävla jobbiga som den här eftermiddagen har varit skiter jag nog heller i semestern.

Tro f*n att man får rynkor i förtid?! :(

Av Lisa - 11 juni 2014 12:02

Är färdigjobbad för dagen å ska bege mej mot förskolan å hämta barn. ;)
Har jobbat hemtjänst i dag å jag måste återligen hylla detta.
Det är för det första ruggigt roligt att träffa så mycket människor under arbetsdagen å ibland är det gudaskönt att jobba ensam å bara sköta sitt. :)

I eftermiddag hoppas jag hinna fixa i ordning lite på hemmaplan.
Plantera om lite chilis, plocka in lite blommor å städa av lite. :)

Sen är jag bra sugen på att bege mej ut i byn å leta fläder att koka lite saft på.
:)

Får se vad som hinns med helt enkelt. ;P

Hej så länge! :)

Av Lisa - 11 juni 2014 06:09

I dag ska det tydligen åska.
Jag chansar på att det väntar till i eftermiddag å lämnar jackan hemma. :)

Vi ska alldeles strax cykla i väg här.
Rätt skönt bär man slipper köra så långt för ovanlighetens skull. :)

Ha en bra dag! :)

Av Lisa - 10 juni 2014 21:52

Ser ni så stark jag är? :P

Är så glad att jag inte bangade träningen.
Nytt pass i kväll som var super kul å får en stor tumme upp från mej! :D


Trots den något stressiga å kaosartade starten på denna tisdag har det varit en bra dag.
Vi har hängt vid Långsjön med Stina å Emelie å Adrian från middag å fram till fyra. :)
Så himla härligt å bada.
Det är verkligen det bästa jag vet det.
Barnen var inte särskilt urspårade heller faktiskt. Lite vanligt tjafs förståss men inget värre. :)

I morron är det dags å jobba igen.
Men bara till tolv.
Är nervös över bemötande å hur jag ska reda upp det som vanligt, men det brukar lösa sej.

När jag slutat ska jag hämta upp grabbarna plus Maja på förskolan, å är det lika varmt som i dag så sticker vi å badar. :)

Sov så gott nu!
Kram å hej! <3

Av Lisa - 10 juni 2014 19:01

Vem vill egentligen stänga in sej på gymmet i dag?

Inte jag i allafall.

Men ändå.
Tabata blir det! :)

Heja mej! :)

Av Lisa - 10 juni 2014 16:54

En gammal trotjänare är på väg att gå i graven.
Den har hängt med sendan jag å Martin flyttade i hop men har slitits ut först nu när Viggo börjat rosta sina mackor varje dag. :)

Nu är jag på jakt efter en ny, gärna snygg men inte svindyr som inte skämmer hela köket om den får stå framme. :)
Vad hittar man det? Nån som har något tips? :)

Av Lisa - 10 juni 2014 13:39

En ypperlig lunchtallrik måste jag säga. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards