Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2014

Av Lisa - 20 juni 2014 11:38

Midsommarfin. :)
(Å viktigaste packningen i bakgrunden. ;))

Dödens träning alltså.
60 minuter GRIT, det är ta mej tusan värre än spinning. :)
Men jag är glad att jag krigade mej igenom det hela. :)

Nu sitter jag i bilen med en bekväm trötthet i kroppen å bara laddar för en underbar helg! :)

Jag har färdkost redo å hoppas undvika åksjukan på så vis. :)

Glad midsommar på er nu mina vänner.
Vi hörs från paradiset! :)

Av Lisa - 20 juni 2014 08:06

Laddar upp med en kaffe å en smoothie innan morgonens dubbelpass av GRIT väntar.
Jag måste va galen som går dit, då det minst sagt är över min konditionsförmåga...
Men men, träna är alltid skönt, å ger en bra start på dagen! :)

När jag kommer hem lastar vi halv bohaget i bilen å kör å joinar resten av Arvidssonarna i Virserum! :)
Väderapparna lovar sol hela dagen(å regn prick hela dagen i morron. :/) så vi får njuta! :)

Ha en bra dag. Så hörs vi! :)

Av Lisa - 19 juni 2014 20:26

Vi tog oss en tur till Sölvesborg för å spatsera på Europas längsta gångbro, fin-fika(med galna ungar, bara kolla bilden. :P), leka på lekplats å shoppa lite ost.
Tanken var att vi skulle ta tåget nu när strejken är slut, men ödet ville annorlunda, så vi fick ta rallybilen i stället. :P

Efter vår utflykt handlade jag å Leo midsommarmat medan Viggo stannade å lekte med Noah. :)

Jag hade glömt ta fram räkorna till middagen från frysen så vi unnande oss lite sushi som jag tog med hem efter träningen. :)
Martin hade impulsköpt ett obeprövat rosé som får två tummar upp från moi! :)

Nu ska jag försöka färda packningen så mycket det går så vi kan köra till skogen direkt när jag tränat klart
(jomensjälvklart midsommarträning är ett måste. :P)
i morron förmiddag. :)

Det blir fullt i bilen som vanligt.
Å regnlöften eller ej, så ska det bli underbart att trängas å skratta å äta tillsammans med hela familjen Arvidsson. <3

Hej på er så länge! :)

Av Lisa - 19 juni 2014 16:48

Alla helger är mat-helger eller hur? :)
Här ska knapras ostar å marmelad! :)

Av Lisa - 19 juni 2014 15:00

Av Lisa - 19 juni 2014 08:36

Jisses så sliten jag ser ut. :/
Jag är för gammal för å sitta upp på nätterna å knarka fjortis-serier. :P

Jag tar mitt kaffe inomhus i dag.
Vädret är ganska trist, ca 15 grader å grått.
Inget regn än dock, å så hoppas vi det förblir. :)

Dagen i dag är planerad in i minsta detalj.
Vi ska handla å packa till midsommarfirandet(vi ska till stugan offcourse, traditioner är till för å hållas! :P) å så ska jag cirkelträna(längtar!).
Men innan dessa "måsten" ska vi roa oss å åka på en liten utflykt med Nina å Noah! ;)

Vi har således en tid å passa å frukosten ska fram här. :)

Håll tummarna för att vi får en lugn dag, utan en massa bråk, för helt ärligt behöver jag verkligen lite positivt å fokusera på.
Det negativa har till största delen tagit över, å det förstör det mesta i en vardag.
Så.
Fram med de positiva känslorna å fokus på det som är roligt å går bra! :)

Ha en bra dag! :)
Kram å hej så länge!

Av Lisa - 18 juni 2014 21:55

Ståpäls!
Det bästa avsnittet hittills! :D

Har ni inte sett än?
Gööör det!
;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards