Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Lisa - 20 maj 2012 19:27

Grillad kycklingfilé, friterade klyftpotatis, vitlöksbörd, getoströra, Stinas coleslaw å min "svarta grillsås".

Gott, å stimmigt som alltid.

Med en man utan matlust å barn som stimmar mer än de äter är det verkligen tacksamt å bjuda hem Stina. Jag överdriver inte när jag säger att hon tog om av potatisen sju gånger! :)


Trots att jag la mej å somnade kvart över åtta i går kväll är jag helt slut nu.

Är så trött så jag mår illa. :(

Ska se MM sen blir det tidig sänggång i dag också.


Martin ska va hemma å äntligen gå til doktorn i morron.

Hoppas på vettig läkare å att den här historian snart är passé...


Roligare än såhär blir det inte i kväll.

Tyvärr.


Gonatt!

Av Lisa - 20 maj 2012 16:27

Det är såäkert tjugo grader ute å vi lagar grillmiddag för glatta livet.

Stina har joinat å vi tänker ha en fantastisk söndagseftermiddag!

Vi hörs i kväll sen, nu har jag inte tid men vill mest hälsa lite ändå. :)


 

Finns det några härligare blommor?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards