Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Lisa - 9 maj 2012 21:35

Här är jag.

Jobbpass nummer fem inkluderat möte avklarad.

Jag börjar bli trött det ska erkännas, men det är faktiskt himla kul på jobbet nu.

Det går framåt å jag jobbar som mina känslor säger å jag vet att det är det rätta i det allra flesta fall.

Sjätte arbetsdagen väntar i morron då.

Ska göra det min hjärna redan gjort nämligen lämna in för dagen. :)


Som jag saknar min dator-mus å att kunna lägga in bilder.

Suck!



Gonatt! :)

Av Lisa - 9 maj 2012 09:27

Gomorron världen!


Försöker tagga till inför femte arbetsdagen.

Femte arbetsdagen? tänker ni, skulle de va nått särskilt.

Ja, i mitt yrke å för mej är det verkligen det.

Jag brukar faktiskt max ha tre dagar i streck å åtminstone en två dagars ledighet på två veckor.

Mitt schema är allmänt upp å ner denna perioden, men nästa period ska det va redigt igen.

Tills dess gnäller jag lite å kämpar vidare. :D

Nu är jag halvvägs i allafall, bara tre pass to go. :P


I dag har mina små vaknat på prima humör.

Viggo tjabbar å retas med sin bror, men inte mer än vad jag kan ta.

Vi lyxade till å då hämtade frallor på Ica, å jag kan inte ens skriva ut hur många jag ätit för jag skämms.


På tal om att skämmas kan jag rodnande meddela att Leo lärt sej ett nytt ord nämligen "gaskar" som i filmen Madagaskar.

Suck. Jag tycker egentligen han är för lite för att ens se åt en tv men han bänkar sej fortare än kvickt om det vankas film å då framför allt Madagaskar 2 som går varm hos oss just nu.

Jaghar släppt på principerna där, det erkänner jag.

Snäppet ännu sjukare är att båda barnen sjunger med i "I like to movi't movi't" när de sjunger det i filmen. Jojjomensan, Leo nitton månader också.

Han pratar himla mycket överlag nu Leo å lägger i hop två ord, pappa nej? tex. :D

Så duktig!


Ha en bra onsdag vänner!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards