Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Lisa - 27 december 2012 23:27

Bara ett avsnitt kvar..!
Underbart.
Å sorgligt.
Vad ska vi nu kolla på?

Av Lisa - 27 december 2012 17:35

Inte alls dumt det nej! :)

Av Lisa - 27 december 2012 14:56

Av Lisa - 27 december 2012 10:05

Hej på er. :D

Här hade barnen den goda smaken att sova tills klockan nästan var sju å sen se på film i sängen. :)

Så skönt med sånnahär mornar, när ingen beöver upp. :D


Vi har ätit frukost å jag fixar lite pannacotta att ha som efterrätt i eftermiddag. :D

Middagen kommer bestå av hemmagjorda hamburgare. :D

Lika bara å passa på å frossa bröd(å potatis!) nu innan jag tar tag i mitt liv. :D

Jag vet att det är i töntigaste laget med viktlöften efter nyår, men jag är bara så glad att jag känner motivation till å förändra, vilket jag inte gjort på hela det gågna året! :D

Då får det va hur tötigt det vill, för nu vill jag inte va tjock längre! :D

I vilket fall som helst innebär det förståss hemmabakade bröd med, så jag har å göra under förmiddagen om vi säger så. :)


Brödbak gånger två i å med att vi måste ha glutenfria också. :P

Men först ska jag färda pannacottanå sen tar jag med mej min stora son som sällskap å kör till CG å handlar mat.

Vi ska dessutom titta inom Jysk med för å spana efter en duk till nyår. :)


Ha en bra dag hörrni! :D


Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards