Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 25 december 2012 06:34

Jobbade ju mitt livs första julaftonskväll i går.
Det gick bra det med även fast de kändes lite i hjärtat att missa kvällshänget hiss m å p.
Något som jag däremot har rutin på är att jobba som i dag. Juldagen.
Det har jag nog gjort varenda år. :)

Ska jobba långpass å sen bär det av till mamma å pappa igen, där det väntar lutfiskmiddag. :)

Julen är inte slut än, eller hur? :)

Av Lisa - 24 december 2012 22:11

(Jag undrar vems lekrummet var nu igen..? :P

Av Lisa - 24 december 2012 22:06

Tusen tack alla! <3

Av Lisa - 24 december 2012 12:16

God jul fina ni! <3

Av Lisa - 24 december 2012 10:19

 


Har ätit julfrukost innehållande extra allt, öppnat klappar, sett sista avsnittet av Mysteriet på Greveholm å nu äntligen har pappan byggt i hop riddarborgen. :)


Vi hinner leka med den en liten stund innan vi ska packa i hop mat å julklappar å bege oss in till stan för å julfria med min sida av släkten.

Jag hinner va med en stund innan jag lånar mammas bil å kör till jobbet å spendera kvällen där.

Hoppas ni får en underbar dag! :)


GOD JUL

önskar

familjen Arvidsson!

Av Lisa - 24 december 2012 09:13

Eftersom jag jobbar i kväll kör vi omvänd ordning denna julafaton 2012.
Å har vi redan öppnat julklapparna. :)
Duplo å playmo dominerar. Å så fick jag ännu mer! <3

Av Lisa - 23 december 2012 23:34

Romantisk julfilm i sängen jämte två sovande pojkar. :)
Jag vakar in julen medan snöstormen viner utanför kan man säga! :)

Mysigt på sitt vis! :)

God jul kommer jag önska er i morron.
Jag bloggar alla dagar om året jag. :P
Gonatt!

Av Lisa - 23 december 2012 20:32

 


Våra gäster har begett sej hem i snöstormen.

Maten räckte, tomten tittade förbi å det blev en prima lilla julafton här på Ekebergslundsvägen. :D

Barnen blev glada för sina klappar å efter morrondagen kommer de ha å göra med allt nytt fram tills nästa jul. :D


Tomten ja.

Jag kan villigt erkänna att jag tycker det är lite överreklamerat.

Men han kom, i from av bästa grannen å jag får ge mej å tycker allt att det var ganska mysigt med tomte ändå.

Å barnen, de gillade det verkligen. :D

TACK igen tomten. :D


 


Nu lutar vi oss tillbaka i sofforna framför Så ska det låta å laddar inför en julafton med fortsatt julfirande å jobb. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards