Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Lisa - 6 december 2012 19:32

 

Sötaste!   

De har faktiskt inte bråkat alls mycket denna veckan.

Trots att de nästan gått på varandra.

Härligt å se hur de leker å har glädje av varandras sällskap å närhet!



Fredag i morron igen.

Det är ju inte klokt.

Jag hoppas det härmed är färdig vabbat för i år å att det blir sjukdomsfria veckor nu fram tills Martin å barnen tar julledigt!

Har precis skrivit in barnens schema.

Två veckor till ska de va på förskolan. Sen ska det inte dit igen förrän nästa år...?!

Galet, galet, galet!


Nästa vecka blir mastig för dem.

Jag har lagt lite längre dagar än jag brukar, allt för å hinna med skolan redan i början av veckan.

Har jag flytet med mej får vi fredagen ledig tillsammans, men då vill det till att jag klarar två uppgifter på två förmiddagar...

På torsdag ska sista gruppuppgiften göras klar, mina gruppkompisar kommer hem till mej redan tidigt då.


Men nu är nu, å nu tar jag helg. :D (efter en låååång arbetsvecka...? NOT!)

En ledig sådan väntar dessutom.

Nästintill oplanerad förrutom söndagen då det årliga pepparkaksbaket äger rum.

 

Vi brukar fylla tiden bra, å nått måste vi ju hitta på efter denna hemma-veckan helt klart. :D

 

Kram på er nu!

 

Av Lisa - 6 december 2012 13:56

Som sagt.
Vabba har sina fördelar om man väljer att se det positivt.
Sista dagen i dag.
Sen har det gått en vecka å Leo räknas som frisk. (Det firar vi med ledig fredag! :))
Jag har fått chansen att vila nu när jag varit tvingad till det, å hur stressigt det än må vara nästa vecka, så är jag tacksam å tar tillvara på varje minut med mina underbara barn!

Av Lisa - 6 december 2012 11:25

Här bakar vi skorpor! :)

Av Lisa - 6 december 2012 10:39

 


Det är rätt så några minusgrader ute å solen bryter igenom molnen.

Tanken är att vi ska leta oss ut, Leo tjatar om pulka å medan Viggo vill stanna i trädgården så vi får se vart vi hamnar.


Vi har en lugn morron, barnen lyssnar på cd-sagor å knaprar pepparkakor i varsin fåtölj i vardagsrummet medan jag rör i höp smeten till polkagrisbiscottis å kokar fond för glatta livet. :)

Det är väl på den nivån vi tänker ligga i dag.

Mysa å insupa julkänslorna bäst vi kan.

Har lovat Viggo att baka pepparkaksdeg också, så det ska jag med fixa. :)


Skulle vilja köra å hämta mitt DHL-paket från Panduro men det får jag spara tills i kväll. :)


Hoppas ni har en bra dag ni också! :)


Kram å hej!

Av Lisa - 6 december 2012 09:46

Viggo vill att vi ska göra det här.
Men jag får inte i hop det..?!
(H-j-ä-l-p?)

Av Lisa - 6 december 2012 06:37

Å en med lite sämre morronhumör! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards