Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Lisa - 29 december 2012 21:38

 

Sedär ja.

Kakel på plats med.

Inom kort har vi stans snyggaste tvättstuga.

Han kan den där mannen jag är gift med.   


Så.

Tiotimmarsdagen är gjord.

Det tackar vi för då de sista timmarna var mer än lovligt tråkiga.

I morron är det kortdag som gäller å då blir det roligare det vet jag. :D

Å jag smider planer ska ni vet.

Ska göra vad jag kan för å använda mina nya kunskaper från Växjö å göra nått vettigt av dem. :D


Vad säger ni annars mina vänner? Kan ni inte berätta vad ni ska äta på nyår? Å ösa på med LCHF-tips? Bara två dagar kvar nu, sen ger jag det en chans. :D Heja heja mej!

Av Lisa - 29 december 2012 14:53

Här är precis dödstyst.

För fem minuter sen var det allt annat.

Leo gallskrek å gallskrek å gallskrek lite till över att behöva klä på sej ytterkläder å sen åka i väg.

Detta evinnerliga klädbråk. Han vill aldrig klä på sej. Något.

Ytterkläder kan jag för den delen strunta i å bära ut honom i bilen utan.

Men iförd enbart kalsonger går man väl inte precis utanför hemmet såhär mitt i vintern...? :P

Om nån har nått bra knep man kan ta till med sånna här bångstyriga ungar får ni gärna delge mej detta. :D


Är smått oroad över värkande handleder. Båda två gör megaont utan att jag ens gör nått. :(

Är inte det konstigt, att man kan få så superont bara över en natt?

Handlederna tar grym stryk på jobbet, men jag brukar mest känna av dem om jag gjort nått särskilt eller jobbat extra intensivt...

Det får bli ipren om jag inte ska lipa mej igenom kvällens pass...

Suck.

Är det inte stress eller annan oro som drar ner mej då kommer det nått annat i stället...

Lika bra å hantera detta också som jag brukar göra, med att fortsätta ånga på. :D


Nu ska jag gör mej en latte å grabba tag i en tidning, sen är det jobbedags igen!

Kram å hej på er!

Av Lisa - 29 december 2012 13:10

Dagen spenderas i det stora hela på jobbet.
Delad dag. 7-12 16-21
Passar på att kela, säga hej till er å vila lite innan beger mej tillbaka dit för de sista fem timmarna.

Hoppas ni har det bra!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards