Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Lisa - 1 december 2012 21:57

Avslutar den här semesterdagen med att se på tv.
För det har jag ju inte alls gjort hela dagen! :)
Hellre SOA än shrek tre gånger i följd! :)

Av Lisa - 1 december 2012 15:00

 

Vi har sovit en stund å nu rullar Shrek i dvd:n för andra gången i dag. :)


Leo är fortsatt mega-prickig å trött. Har pratat med en supertrevlig sköterska på 1177 som sa att det kanske nån form av virus-blåsor Leo har i å med att de är så många å hela tiden blir fler...

Får visa upp honom på bvc på måndag å se vad de säger.


När grabbarna kommer hem ska jag laga fyllda kycklingfiléer å hemgjorda klyftisar tänkte jag. :)

Är det lördag så är det. :)

Vi ska tydligen ha filmkväll senare, Martin har köpt senaste Batman-filmen så den ska vi se! :)

Är så hungrig så jag har ungefär tiotusen tilltuggsidéer med, men Leo är en liten mammagris just nu så jag stannar med honom i sängen ett tag till. :)


Av Lisa - 1 december 2012 10:55

Gosungen! :)

Försöker motstå stress-suget efter att göra nytta, å biskvier, å egen glögg å marmelad...! :)
Funkar faktiskt helt okej än så länge! :)

Av Lisa - 1 december 2012 10:17

   

Stackars lilla Leo.

Prickare än prickigast.

Det där med just prick-sjukor verkar va nått som drabbar vår minsta son hårdare än hårdast. :(


I natt har vi faktiskt sovit. Å inte vaknat förrän sjutiden! :D

Skönt å välbehövligt å lyckliga jag har ju semester denna lördag. :D


Jag å lilla sjuklingen ska spendera förmiddagen hemma själva.

De andra två ska först en runda till stan å sen vidare till Sölvesborg å leka lite.

Är allt lite ledsen att vi inte kan följa med, men det är liksom inget å be för på den punkten.

Jag hoppas kunna baka färdigt biskvierna jag påbörjade i min trötthetskoma under gårdagen. :)

Annars ska vi mest göra ingenting faktiskt. Lika skönt det. :D


Nu är det dags å lägga undan datorn i allafall. :D

Hörs sen!

Av Lisa - 1 december 2012 08:20

Första december.
Ett paket varje dag fram till julafton.
Älskade ungar, i dag är jag ledig med er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards